Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Mia - 6 juli 2009 23:08

...är över och vi har pratat bok hela tiden. Himla trevligt! Boken vi har läst ut är Vi, de drunknade av Carsten Jensen, en riktigt bra bok! Ganska lång och emellanåt lite tung, men mycket bra!


Nu måste jag krypa till kojs, imorgon bär det av ut till kusten. Vi ska titta till lite gravar vi har där ute och kanske bada en sväng om vädret tillåter!


Tack så oerhört mycket för era rara och fina kommentarer här på bloggen, och jag ber om ursäkt att jag inte hunnit komma in och hälsa på hos er i den utsträckningen som jag velat, men tiden har liksom inte funnits.

Nästan inga mail har skickats heller och definitivt inga brev... Men resten av veckan är lugn så då ska jag väl hinna med en del. 

Det som finns planerat utöver morgondagens aktiviteter är två träffar med väninnor, lite fika och sånt där.
Inser ju att semestern snart är slut.... IIIIHHH! Vill inte! Men jag har tur, jag är ju ledig ganska mycket på mitt schema så jag överlever nog! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards