Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Mia - 13 juni 2009 21:43

...för kvällen är Brad Pitt, en av världens vackraste män, i den mycket bra filmen Babel. Jag har sett den, jag äger filmen, men jag tillbringar kvällen framför den ändå!


 


*suckar*

Nästan lika snygg som maken men inte riktigt! :-)

Av Mia - 13 juni 2009 19:20

...är jag så jag webfönstershoppar lite och hittade den här sidan. Där hittade jag lite småsaker jag skulle kunna tänka mig att köpa till mig eller mitt hem!


Ett kramande saltochpeppar-par, det är ju ett måste i varje kök!

 

Slår mig och behöver plåster gör jag hur ofta som helst, visst måste det göra mindre ont med cupcake-plåster?


Inte använder jag duschmössa, men OM jag gjorde det, tror jag att jag skulle vara ljuvligt söt i en jordgubbsmössa.

 


När jag bakar blir allt nog godare om jag mäter med denna söta måttsatsen.


Till sommarens drinkar känns elgitarrisbitar som ett måste!


 Plunta är väl inget jag direkt saknar, men OM jag gjorde det, måste den ju se ut så här ju!

 


Bilderna är lånade från Urban Outfitters.


Vad ska jag hitta på nu då? 

Av Mia - 13 juni 2009 12:39

...är det, jag förstår inte hur fort ledig tid går.

I natt blev det sent, for runt halva Västsverige med folk som skulle hem, förstås. Men det gick fint fast det bev inte så mycket sömn.


Brukaren min vilar middag och jag ska äntligen se filmen "Låt den rätte komma in".... 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards