Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Mia - 4 juni 2009 21:56

...slängde jag ihop två flaskkort av bara farten. Det kan ju vara så att jag blir bortbjuden NÅGON gång i sommar, och då kanske jag ger bort en flaska vin med ett av mina flaskkort på...

Skönt att skapa lite i alla fall, även om jag har skallebang.

Nu är det sängen som gäller, imorgon ska jag INTE har ont i huvudet!


 

Av Mia - 4 juni 2009 21:53


Uttråkad av att vara dålig, var jag tvungen att trotsa huvudvärken och göra något... Jag ornade med mina distresser, vilket är färger jag använder till att måla stämpelmotiv. Jag droppade några droppar i en liten, lite plastburk som ingår i ett set (som jag köpt på Pandur) och satte en lapp under med namn och målade den för att få ett grepp om nyanserna. De är oerhört pigmentrika, så jag tror flaskorna räcker hela min livstid. Nu är det bara att använda de små burkarna. Lättar att hantera vill jag lova!

Nu tror jag kanske att jag är nöjd... för ett tag, med hur det är organiserat. 

Av Mia - 4 juni 2009 21:51


Maken ansträngde sig, köpte jord och bar upp i lägenheten. Nu ska min odling bli ompysslad under helgen!

Av Mia - 4 juni 2009 20:16

...ska jag givetvis göra på söndag, jag tycker det är en förmån att ha möjligheten att få rösta precis som man vill, och jag tycker faktiskt att alla BORDE rösta! Människor har kämpat för denna rättighet, och gör fortfarande i omvärlden, för något som vi tar för givet!

Men.. vad ska man då rösta på? Jag gjorde ett test på Aftonbladet, intressant och jag fick svara på frågor jag inte har funderat över tidigare. Lite svåra frågor en del av dem men jag hamnade så här:

Då återstår bara att se vad jag väljer att rösta på, på söndag!

Det är väl ganska tydligt vart det lutar åt då, det här måste ju stämma på något sätt antar jag! *L*


Märks det att jag inte orkar göra så mycket?
Men, igen, jag tycker valet är viktigt!

Av Mia - 4 juni 2009 11:47

...från helvetet har kommit upp och besöker mig.

Hemma från jobbet blev jag, med den här huvudvärken hade jag inte klarat en minut på jobbet.


Jag kände mig lite hängig igår, den där förkylningen som aldrig lämnar mig utan dyker upp då och då, gjorde sig påmind, men inte trodde jag att det var på grund av världskrig innanför pannbenet som jag var tvungen att vara hemma för idag...


Nu ska jag vila på kudden igen tror jag....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards