Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Mia - 2 juni 2009 15:54

...dagar kvar innan vi ska se AC/DC på Ullevi. Jaha, säger jag, mina bröder är lyriska....

Det blir säkert bra, de är inte mina absoluta favoriter, men jag tycker det ska bli riktigt kul att gå på en sådan stor tillställning som en konsert med dem faktiskt är! 

Bullet är förband... vem faen är det??


AC/DC iaf:

Av Mia - 2 juni 2009 15:10

...frågade kusin efter, hur det går med den... Och det går väl sådär, den är knappt påbörjad. Jag hade ju tänkt att begränsa mig rätt rejält i år, så det kommer mest att bli fuchsior, pelargoner och tomater. Jag köpte en tomat idag, en svart coctailtomat, det ska bli intressant att se vad den smakar.

Jag har fått ett knippe tomatplantor av min trädgårsgalna rara moster, och även dahlior, melon och physalis.

Fuchsiorna och palergonerna är på tillväxtkollo i mammas växthus men nu verkar de längta hem, för de ser visst lite ledsna ut säger hon.

Så det ser ut så här just nu, till helgen ska jag, om vädret tillåter, plantera, städa och fixa!


 


Av Mia - 2 juni 2009 10:03

...på balkongen. Solen ligger bakom molnen visserligen, men det är 20 grader varmt och härligt ute!
Jag sitter och väntar på maken som är hos sin jobbcoach (till vilken nytta kan man fundera, hon lär ju inte anställa honom)

Vi ska åka och handla lite mat sedan, eller rättare sagt mycket mat. För hela månaden typ. 

Vi får trevligt besök av en väninna till mig kväll också och tänkte bjuda på den fantastiska GI-pizzan.


Japp, jag ska lägga upp recept på den, ska bara se om det blir ett fin exemplar så jag kan fota den idag! *L*

Huvudvärken från helvetet vaknade jag med idag också, hoppas att två Treo ska skrämma bort den.


 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards