Alla inlägg under april 2009

Av Mia - 7 april 2009 00:06

...ska vi komma iväg på bio imorgon! Det är inte lätt att få till det, en gympar två gånger i veckan, en bowlar två gånger i veckan, vi båda jobbar kväll några gånger i veckan och någon gång vill man bara vara hemma också...

Men, imorgon! Då minsann!
Män som hatar kvinnor!

 

Av Mia - 6 april 2009 18:29

...musik som gör mig glad!



Av Mia - 6 april 2009 18:27

...vilken tur att jag inte brukar vara grinig så länge!
Ett par timmar i pysselrummet, uppiggande musik och glada tillrop och kommentarer och så är dagen bra igen!

Lyssna och njut!


Av Mia - 6 april 2009 15:25

stackars maken, han kommer få det jobbigt när han har sovit klart efter nattpasset.

Jag är på USELT humör, blir irriterad på precis allting och inte blir det bättre av att när jag ska duscha finns det inget varmvatten!
Jag hatar att duscha i knappt pissljummet vatten. Vad fan, jag bor i hyreslägenhet och i den förbaskat höga hyran ingår varmvatten, inte ljumvatten!

De bytte värmepumpar här för några veckor sedan och då kunde det vara lite si och så med varmvatten och värme i lägenheterna, men det skulle vara fixat inom 3 dagar. My ass! 3 veckor närmare bestämt och jag blir lika jävla förbannad varenda gång det är kallt i duschen!


Sen är det massa andra saker som går emot, som inte funkar, passar, vill sig....

Åhh! Ibland skulle jag vilja slänga porslin runt mig! Få avreagera mig lite....

Av Mia - 5 april 2009 18:55

...vad jag är trött på mig själv och mitt proppande med mat och grejer hela tiden! Efter en veckas bedrövligt slarv är det dags att ta tag i det där nyttiga livet igen!

Planerna är uppgjorda, nu ska det bara följas också... igen...

Av Mia - 5 april 2009 15:15

 Vackra krokusar ger känsla av vår!!!  

Av Mia - 5 april 2009 15:11

...är här kändes det som igår! Åh vilket härligt väder, varmt och skönt, fåglarna kvittrade, vårblommorna börjar dyka upp och vi grillade för första gången. Massa härlig tid med mina gulliga brorsbarn! Brorsdottern och jag var och handlade lite och det var roligt att spendera lite tid med henne själv. Det händer inte så ofta, av specifika anledningar...:-( Det var så himla mysigt och jag längtar så till varma, ljusa försommarkvällar!

Lite bonusbilder från vår härliga dag!



 

Av Mia - 5 april 2009 15:08


En helt underbar dag, 16 plus tror jag vi hade. Var uppe hos bror, vi eldade massa kvistar och bräder och grejer och belönade oss med att grilla hamburgare på kvällen! Mumma!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards