Alla inlägg under april 2009

Av Mia - 21 april 2009 23:20



En utav de mest dramatiskt färgade kvällshimlarna jag har sett på länge....

Av Mia - 21 april 2009 23:17



Japp, hon stjäl gärna våra ostbågar om hon har möjlighet, lilla kejsarinnan. Vad skålen gör på golvet vet jag däremot inte, men maken kunde väl inte låta bli att bjuda henne förstås. Direkt ur skålen, och jag åt inga mer sen kan jag säga... På tal om direkt ur skålen, så är det maken som valt den fina att servera från! *L*

Av Mia - 21 april 2009 23:17



Måste ju bara föreviga den goda maten också!  

Av Mia - 21 april 2009 23:15



Jajamän, vi fortsätter passa på att grilla när nu vädret har varit så underbart!

Av Mia - 21 april 2009 19:02

...är jag idag faktiskt, för ovanlighetens skull!


Jag svarade på en enkät från Dermoshop, där jag ibland beställer hygienprodukter, och jag hade turen att vinna det på bilden. Ett shampoo och ett duschskum, som jag har köpt och använt tidigare. Det är lite lustigt för det kommer ut skum när jag pumpar, men det är ljuvligt lent och skönt att tvätta sig i! Kul att vinna för en gångs skull!!


Av Mia - 21 april 2009 18:29

...har kommit! Ja min nya dator alltså, det är min bebis ett tag framöver nu skulle jag tro.

Nu kommer allt arbete med att installera alls små program som man inte tänker på att man använder dagligen. Fast, det svåraste just nu verkar vara att komma ut på nätet och jag förstår inte riktigt  vad jag gör för fel. Lillebror är nog på gymmet med, så han svarar inte i telefon.


Äntligen, en dator som är MIN igen! 

Av Mia - 21 april 2009 17:35

...var godkänd! Klart godkänd både av gäster och mig!

Vad skönt det känns, att ha bjudit hit lilla faster och pratat bort en stund med henne och mamma, jag är alldeles för dålig på det här med att hålla kontakten med folk inser jag.

Av Mia - 21 april 2009 14:57

...har hittat hem till mig, via en liten tös som ringde på och sålde. Det är klart jag ska köpa en majblomma, en krans till och med, det är ju till välgörande ändamål.

Dessutom tyckte jag att blomman var ovanligt söt i färgerna i år, jag tycker de ska vara färgglada och vårlika!


 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards