Alla inlägg den 26 april 2009

Av Mia - 26 april 2009 20:17

...saker gör mig så glad ibland.

Brorsdottern hade lagt en present till mig i mammas bil, och den fick jag idag. En liten söt äggkopp i gips, som hon gjutit och målat på fritids.

De där små sakerna är så otroligt viktiga för mig, vetskapen om att hon tänkt på mig och ville ge något som hon lagt tid och engagemang på till mig... det värmer ett fastershjärta!


Jag behöver ha tid med brorsbarnen snart igen, förhoppningsvis ska vi åka ut och fiska till helgen, om det är hyfsat väder, det ska bli roligt.

Dessa tillfällen tillsammans med dem ger mig så mycket energi och glädje!

Av Mia - 26 april 2009 19:35

...på att skaffa mig några ramar att ha på väggen, där jag kan byta ut lite olika scrapbooking LO:s då och då, så jag kan njuta av dem. Efter en fråga om hur jag "umgås" med vad jag skapat så har jag funderat lite. Jag har tidigare satt in dem i album, men det är lite tråkigt att göra det med en gång, utan jag skulle kunna tänka mig att ha dem framme lite för att faktiskt se att jag har producerat något. Men var hittar jag ramar som är 30cm*30cm? Svarta eller vita, ganska så breda? Några tips?


Mina kort är inte så svårt, jag skapar nästan bara till speciella tillfällen och då försvinner de ju med en gång. Jag har en förhoppning dock om att kunna göra lite fler, så jag har på lager. Så långt har jag inte kommit i mitt skapande än dock...*L*

Av Mia - 26 april 2009 18:42


Jag har varit på lite shoppingtur idag, med mamma och moster. Bland annat var vi på Rökila Blomstergård och jag handlade till min lilla kruka på balkongen. Det är så mysigt med lite blommande blommor nu, men det lär väl bli fler framöver, måste planera lite bara hur jag vill ha det!

Min lilla "trädgårdstomte" är med förstås!

Åh, vad det hade varit roligt med en trädgård!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards