Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Gammalt...

Av Mia - 21 april 2009 23:53

...skapat...

Lägger upp lite av mina scrapLO:s som jag gjort tidigare. Några har frågat efter dem och då får jag ju ställa upp! Ansiktena är blurrade, då jag inte har frågat om jag får lägga ut bilder på dem på nätet. Jag har inte orkat dra fram scannern utan har fotat dem, och det blir väl kanske inte riktigt lika bra, men ni får en idé om vad jag gör iaf!

Den gula LO:n saknar en rubrik, som ska finnas nere på den gula delen, men jag kan inte riktigt komma på en bra! Några ideér? Välkomna att delge mig dem i så fall!










Lite liftat där, någon bit av en skiss där, och som vanligt håller jag ingen ordning på vad för material jag använt. Jag försökte ett tag, men det störde mig i mitt skapande så det slutade jag med. Fokuseringen gick från att skapa till att organisera tillverkare och sånt.... Jag inser att jag är hemskt dålig på att skriva journaling. Det känns... så utlämnande....

 
 
Elisabeth

Elisabeth

22 april 2009 09:36

Jätteläckert. Jag får faktiskt lust att börja med något snart också. Kram Elisabeth

http://elisannw.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

22 april 2009 09:56

Vad kul att se dina verk...jättefina :)

http://beatris-mittliv.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

22 april 2009 20:06

Men TITTA vad du har gömt undan! *s*
Jättefina LO´n!! Det med två hjärtan och tråden.....får jag lifta det?? SÅ snyggt!!!!

Jag kan inte heller förstå hur folk håller reda på vad som är vad på sina layouter. Jag har INGEN aning. Bara vissa speciella favoriter! Och jag jobbar på det där med journaling. Blir bara några ord här och några där. Än känns det lite fånigt att sväva iväg och skriva massor. Men det kanske kommer??

Ha det gott!

http://lizascrappar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

23 april 2009 10:33

Vilka fina kort du har gjort! Hur gör du för att "umgås" med dem, sedan när de är klara? Sitter de på väggen ett tag?

 
Siw

Siw

24 april 2009 08:59

Vad roligt att få se vad du gjort och se vad för prylar du gillar att använda och få lite inspiration om inte annat ..

http://www.tankspridd.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

29 april 2009 20:16

Intressant med en helt ny värld. Jorunaling o lifta är nya ord för mig. Sysslar inte med scrapbooking även om det har dragit i mig att börja nån gång. Älskar att titta i scrap-hyllorna på Tiimaari när jag kan ,eller andra butiker som bara sysslar med sån'.t Finns dock inga där jag bor.
På den tiden jag hade vanliga pappersfoton och iddes klistra dem i album gjorde man nåt som då liknade scrapping, med sparade kvitton o biljetter. Ritade o skrev än det ena än det andra. Det där med tredimensionella grejer har jag inte riktigt kommit överens med än. Antagligen beroende på platsbrist! De färdiga alstren tar ju lite plats om man säger så!

Kul att få titta in i din värld :-)

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards