Alla inlägg den 20 april 2009

Av Mia - 20 april 2009 22:32

...nattsuddande för oss natten som gick. Jag fastnade i pysselrummet och hade inspiration för några kort och påbörjade en LO, som jag fastnade i och inte riktigt vet hur jag ska jobba vidare med.
Den blev liksom inte som jag tänkt.

Lägg på några glas vin på det och läggdags vid tre-tiden på natten, då förstår ni att jag är trött idag. Men det var roligt att få lite skapat igen!

Maken satt mitt emot och spelade poker på nätet och jag beställde en storvinst så jag kan beställa massa pysselgrejer, men så blev det inte.


Vi var upp hos mamma och hjälpte henne byta till sommardäck idag också, eller ja, jag satt inne och fixade lite med hennes boxer som bara krånglar hela tiden, men mannen min bytte däck! Det är liksom på tiden nu, och vi får våra fixade denna vecka. Vi var tvungna att köpa nya sommardäck, de vi hade var definitivt inte lagliga, men fasen vad dyrt det är! 

Det var inga roliga pengar...

Av Mia - 20 april 2009 01:57

...jag går och lägger mig måste jag testa en sak som surrat runt på en del bloggar tidigare.


Gå in på google.

Välj bilder.

Skriv in ditt födelsedata (månad och dag)

Välj bild nr 2


Och cutting yarn scissor, låter väl som en sax för mig iofs! *L*



 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards