Alla inlägg under mars 2009

Av Mia - 9 mars 2009 13:33

...från mig det senaste? Ja, lite kanske. Besök i Norrköping och hela helgen bestående av antingen sociala aktiviteter eller jobb.

Men, nu är jag hemma, ledig tills på torsdag och jag tror jag ska börja med att vila lite! *L* Just nu läser jag Barack Obama; Min far hade en dröm.

Kusin, barndomsvännen "Alamin" och jag har en liten tillfällig bolcirkel, där vi ska läsa just Obamas bok. Det är bäst jag lägger på ett kol, den är intressant men inte helt lättläst.


Jag har gått på Orbitreken idag också...Phu, jag har VERKLIGEN inte varken kondis eller styrka, jag orkade knappt 5 minuter, så det är verkligen dags att använda den VARJE dag!
Ikväll ska jag försöka gympa, jag har inte gjort det på två veckor, sedan det olycksaliga fallet i min brors hall....


Bloggrunda, mailsvarande och brevskrivande tänkte jag hinna med också. Tur att maken troligen ska jobba över, så jag får sitta här i fred under eftermiddagen och natten! ;-) Men lite trist, att vi så sällan har några kvällar tillsammans, denna vecka känns värre än någonsin.

Till helgen dock, då är vi lediga BÅDA två!


Av Mia - 3 mars 2009 23:45

...i melodifestivalen för min del är Alcazar!

Agnes får väl en röst förstås, lokalpatriot som jag är. H.E.A.T borde jag rösta på eftersom det är det närmaste hårdrock vi kommer, men det blir nog Alcazar... Sorry BWO, men det var inte en av era bästa låtar...


Av Mia - 3 mars 2009 23:18

Så, nu är jag igång igen... hoppas jag.. det lär inte bli 365 foton innan året är slut, men så småningom!

Sykväll med tjejerna idag. Det ska bli överdrag till en dyna på en av mina stolar som står i hallen. Syr för hand och det är riktigt roligt!

Av Mia - 3 mars 2009 23:11

...satt jag och längtade efter Brothers&Sisters igår, och vad skådar mitt norra öga, tio över elva ikväll...

Det började ju 22.25 IDAG!!!  Repris på söndag hoppas jag!

Av Mia - 3 mars 2009 23:08

...väninna C! Bara för dig!



Av Mia - 2 mars 2009 19:05

...husfruarna startar i morgon och nu börjar allt bli i sin ordning. Två program i veckan att se på i alla fall, det artar sig.

Fattas gör bara Brothers&sisters sen är jag nöjd!



Av Mia - 2 mars 2009 19:02

 ....börjar idag, sista säsongen forever! Snyft! Jag ska inte missa ett enda avsnitt denna säsong, det har jag lovat mig själv!
 Tyvärr slutade ju raraste dr. Carter för flera säsonger sen, en läkare som jag gärna hade haft själv! :-)  Men, jag får hålla tillgodo med den snygge dr. Gates denna säsong, det ska nog gå fint det också! *L* 

Av Mia - 1 mars 2009 21:44

...i ändan har jag fortfarande!
Eller igen, på något konstigt sätt, igår kände jag inte särskilt mycket utom vid vissa rörelser, men idag har jag ont hela tiden...

Attans svanskota att vara ivägen när jag drattlar i golvet!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards