Alla inlägg under mars 2009

Av Mia - 22 mars 2009 21:14

...jag är ägare till har brakat! Eller... det är något skumt med färgerna. Patronerna är nya och jag har försökt göra rent skrivarhuvudena men det gick så där.

Jag som tyckte den var så bra, och nu kan jag inte hitta den någonstans att köpa! Det är ju en djungel där med skrivare, vad jag ska ha, vad jag behöver, vilka som är bra, vilka är prisvärda... Hjälp!
Jag blir galen på det!

Av Mia - 21 mars 2009 21:57

 Kusin är hemma i Sverige med lilla stumpan, och jag tillbringade ett par ljuvliga timmar tillsammans med dem. Att vara ute och gräva i smågrus, värmd av vårsolens kvällsstrålar är ju jätteroligt!

Av Mia - 21 mars 2009 21:55

 Det är alldeles underbart att se solen skina in genom mina fönster och jag älskar allt det ljus som mina gardiner släpper in!

Av Mia - 21 mars 2009 21:53

 Melodifestivaltittande tillsammans med väninnan C, och det här var ju mina favvisar och INTE bidraget som vann. Konstigt att resten av Sveriges befolkning inte har likadan smak som mig?

Av Mia - 21 mars 2009 21:33

...förlorare verkar jag ha blivit på gamla da'r.

Men... bara när jag spelar med maken, alltså är det honom jag missunnar att vinna, eller hur ska jag annars tolka det! :-)

Helst av allt vill jag ge upp, när jag inser att han leder för då är det inget roligt längre. Visst är det ett moget grepp av en vuxen kvinna?

Av Mia - 20 mars 2009 11:51

...med vännerna var alldeles fantastiskt trevlig. Vi hvar och åt på en ganska nystartad restaurang här, och de hade riktigt god mat, och mysigt var det. Det är så roligt att det finns någon annan sorts mat att ät ute, utöver pizza oxh kinamat.

Förutom att uppdatera varandra med våra liv, diskuterade vi ju boken som vi läst också, och det var en väldigt givande diskussion. Själv kände jag att boken blev mycket bättre efter att vi hade pratat om den och våra tankar.


Det är så enkelt när vi tre ses, vi har en historia tillsammans, som gör att det bara är att plocka upp trådarna från sist gång vi möttes.

För mig är det viktigt, att hålla fast vid dessa personer, människor som känner min historia.


Sen har vi roligt också... inte att förglömma....

Av Mia - 17 mars 2009 21:39

...dag för första gången på längre än jag kan minnas. Jag har haft huvudvärk varenda dag så länge. Jag har haft lite ont idag med, men överkomligt och det kändes ganska gott att ta mig igenom det utan Treo. Fast det lockade! *L*

Av Mia - 17 mars 2009 21:33

...jobbar, jobbar... Det känns som om jag jämt är på jobbet, fast jag bara jobbar sju dygnspass på fyra veckor. 14 dagar av 28, och då är 7 av dem bara fram till klockan 11 på förmiddagen.

Var tar all min lediga tid vägen? Jag borde ha både tid och ork att göra massa saker. Men det känns inte som det finns varken ork eller lust att göra något alls.

Just nu känns det snarare som det handlar om att hålla näsan ovanför vattenytan, få tillräckligt med tid till att vila och koppla av. Hur i hela fridens namn kan det kännas som om den tiden inte finns? 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards