Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Mia - 30 mars 2009 22:31

...år idag, gammal som gatan känner jag mig.

Jag har fått så mycket hälsningar idag, från vänner, mailvänner, bloggvänner, nätvänner, brevvänner, gamla vänner, nya vänner, bästa vänner, bekanta.... via sms, telefonsamtal, mail, kort och allt möjligt.

Det har gjort min dag på jobbet lite lättare, eftersom jag nu arbetar hela det här dygnet.

Jag känner mig lyckligt lottad att ha vänner och familj som minns mig och tänker på mig. Sen har jag vänner (och bror) som har glömt min födelsedag men det är ok det också, så länge de inte glömmer MIG! Så viktig är det inte att fylla år för mig, men härligt när folk bryr sig!


Trist är att bästa H har åkt hem till Åland, det är långt bort och det är inte förrän jag tillbringat tid med henne igen, som jag inser HUR långt det är mellan oss och vad tråkigt det är att inte ha möjligheten att ses när vi vill...


Imorgon är det lite "kalas" för mina närmaste, som traditionen bjuder blir det våfflor! Brorsbarnen kommer också och det ska bli så roligt, när jag nu inte träffat dem på... en och en halv vecka...*L*
Jag har lite abstinens efter dem då måste jag erkänna!

Av Mia - 30 mars 2009 08:56

...väntar på mig och jag har definitivt inte någon lust idag! En veckas semester hade ju suttit fint nu måste jag säga.


Gårdagen tillbringades till största delen i horisontellt läge, pendlandes mellan sängen, soffan och badkaret. Jag var så trött, så trött, jag är uppenbarligen alldeles för gammal för vilda fester nätterna igenom! Men roligt hade vi och nu känns det så tomt att inte ha det att se fram mot...


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards