Alla inlägg under februari 2009

Av Mia - 24 februari 2009 18:04

...börjar återvända. Jag känner mig hyfsat pigg idag, och hoppas kunna gå till jobbet imorgon. Kanske är det för tidigt, men det visar sig.

Lite smärtstilla för söta ändan och nässpray så ska det nog bli bra. Feberfri i dagarna två tror jag att jag har varit.


Av Mia - 22 februari 2009 15:46

...lilla mig. Vaknade med ont i hals, huvud och kropp! Dessutom halkade jag på en jädra byggpapp med mina snöiga skor hos bror i går kväll, vilket resulterade i en oerhört smärtsam svanskota.

Liggande ställning framför bandyn på tv. IFK-Kungälv, en riktigt, riktigt viktig match. 


Av Mia - 20 februari 2009 16:15

Den är tagen av min mamma, med hennes mobilkamera.

Här är vår trattkantarellskog, idag ser den ut så här. De har röjt bort varenda träd! Hur ska det gå? Nu är det slutplockat i denna skog, som dessutom var så vacker....

Av Mia - 20 februari 2009 14:34

...delfinalen i melodifestivalen är det idag. Jag har förstås tjuvlyssnat på låtarna på SVT:s hemsida och jag känner mig inte särskilt imponerad. Inte ens mina favvisar de senaste året BWO lät något vidare. Kanske kan det bero på att det är en ballad och jag är ingen ballad-tjej. EMD plockar säkert en hel massa poäng av alla flickor som är sååååå kära i de små liven.

Troligen blir väl musiken bättre när man dessutom kan se showen, men det får jag göra när det är repris! Vi firar ju maken imorgon!

Av Mia - 19 februari 2009 22:31

...har bestämt sig för att sända IFK Vänersborgs ödesmatch mot Kungälv på söndag! Så bra, vi ska ju fira maken på lördagen så det kanske det blir sent och även om det är roligast att uppleva matchen på plats blir det nog bekvämast att se den från soffan!
Hurra!

Av Mia - 18 februari 2009 21:22

...kan det bli 7-6 till Edsbyn, när IFK Vänersborg alldeles nyligen hade 6-6? Tja, jag tippar på ett par minuters övertid när de släppte in ett mål, som traditionen bjuder!

Av Mia - 18 februari 2009 20:36

 Vår söta lilla sköldpadda i parken Skräcklan, som barnen älskar att klänga på!Hur kan folk störa sig på en gullig liten staty, och påstå att den förstör promenadstråket?? Jag förstår verkligen inte att de orkar bry sig!
 Bonusbild:
Mobilfoto, därav den mindre bra kvaliteten, men jag tycker den är ok för att vara mobil!

Av Mia - 18 februari 2009 20:32

...fick besök av mig och min snälla mamma idag!
Vi hittade lite roliga saker, mamma köpte en duk och ett våningsfat till mig i mässing. Jag tänkte ha det i arbetsrummet, med de där sakerna jag använder hela tiden... Det är ju så bra att bygga på höjden, när det är lite ont om plats! Sött var det också!

Hon själv köpte en kandelaber och lite dukar, samt tre söta krukor! Hon har en plan att åka iväg med gamla krukor och skänka själv, och då är klart att man måste ha nya! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards