Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Mia - 28 februari 2009 22:33

...har förgyllt vår kväll ikväll!
Fast hon bor i Edinburgh... Tack och lov för internet!

Kusin skickade en liten film på tösen, när hon firade sin 2:a födelsedag, där hon och pappan hennes sjunger Happy Birthday tillsammans! Hon är bedårande! Jag tror vi har sett filmen tio gånger ikväll skrattat!

Det är så underbart att vi kan njuta av henne via internet, fast hon bor så långt bort!
Jag längtar efter henne och vill ha hem henne till Sve och rige ett tag!

Av Mia - 28 februari 2009 13:43

...hos Anna. Klart jag måste testa och se om jag kanske kan vinna imorgon! Färgerna är alldeles underbart perfekta till ett litet hemligt projekt jag har!


Av Mia - 28 februari 2009 11:04

...idag och jag har ingen kamera! Inte än i alla fall, den är nämligen hos min mamma och jag får den inte förrän i eftermiddag. Det kanske blir en halv EFIT idag då...

Av Mia - 28 februari 2009 00:21

...gör de, mina små brorsbarn. De har varit på disco idag, och i år varade brorsdotterns disco till halv tio. Hon har blivit stor, och är på galej så länge. Hon och två kompisar träffades några timmar innan, klädde sig fina, tog på sig smycken, fnissade och parfymerade sig. De är verkligen så himla "tjejiga" och de har kommit ifrån det där barnstadiet med att leka med varandra. Det gör de nästan aldrig nu för tiden.

Tonåringar i miniatyr skulle man kunna säga, och det stämmer även med humöret, åtmistone på min brorsdotter.


Brorssonen hade varit modig minsann och dansat tryckare med en tjej, som han varit förtjust i sen han var två år. Hon tyckte inte det var så roligt, men gjorde det ändå. 

Det var modigt av honom och han hade minsann sagt "får jag lov"... Trodde inte barn gjorde det idag! 


Sedan var det kex, ost och räkor hos brodern och sen åkte jag hem.

Maken jobbar natt och här sitter jag alldeles själv. Ska nog ta en bok och gå och lägga mig....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards