Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Mia - 16 februari 2009 21:51

...blev det efter handlingen. Jag var lite sur och grinig så jag lät maken slippa följa med. Han är inte så road av det, och jag var ändå på så dåligt humör att jag kunde behöva vara själv och tycka synd om mig.


Sedan blev det inte mycket gjort. 

Vi har spelat ett par omgångar Boogle, och det är så kul! Ett spel där jag faktiskt klassade ut maken! Tack kusin, för att du mindes att jag letade efter det och köpte ett till mig!


Av Mia - 16 februari 2009 14:16

...känner jag mig idag, det blir inte mycket gjort hemma idag.

Har precis duschat och snart ska jag försöka tvinga med maken på en promenad. Vi måste handla lite också, och det är inte roligt denna månaden, ekonomin är liiiiite ansträngd just nu, så varje besök i mataffären smärtar. Planering och snålhet gäller, därför är det inget kul att gå dit. Bibblan väntar också,reserverade böcker ska hämtas.

Hemma är det lite småplock som gäller. Tanken fanns att ta tag i vårt sorgebarn klädkammaren, men jag tror jag skjuter det till på onsdag.


Jag skulle vilja sy lite idag, få se om det finns kraft för det. Det är inte säkert efter dagens göromål, jag känner mig utslagen så fort nu för tiden.

Av Mia - 16 februari 2009 12:08

 Sötaste mamman gav mig två buketter tulpaner igår, nu har de börjat så lut lite mer och så vackra. Jag blir glad varje gång jag tittar på dem. En STOR bukett blev det!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards