Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Mia - 6 februari 2009 18:24

...känner jag mig, och har gjort ett tag. Trött, jag är så trött varje dag, jag sover länge och jag sover ofta.

Det är mycket runt mig, otroligt mycket. Inte fysisk direkt, jag har prioriterat att vara hemma en hel del, utan det är psykiskt mycket. Mentalt är jag så sliten.
Tankarna snurrar, mycket om makens jobb, eller brist på jobb kanske man ska säga. Jag känner mig inte glad lika ofta som jag brukar, det mesta känns tungt och jobbigt och jag oroar mig hela tiden. Hur vilar man hjärnan?

Andra tankar och bekymmer finns där också, hela tiden, men jag pratar sällan om det. Min hjärna snurrar men kroppen verkar försöka gå in i koma.


Av Mia - 6 februari 2009 16:26

...köpa en riktigt lampa till jobbet. Det är ju så mörkt om jag vill sticka eller brodera! Det är ju på kvällarna när tv gäller, som det är aktuellt och fortfarande är det MÖRKT! I alla fall för mörkt för handarbete...

Av Mia - 6 februari 2009 14:56

Dominostickning började jag med igår. För gamla trogna läsare med gott minne köpte jag garn och mönster till ett par strumpor förra året.

Det är lättare än jag trodde och jättekul. Inser dock att jag lagt upp för hårt men det är ett par provstrumpor! Jag är såååå sugen på den här tröjan, men jag vet inte... Kanske blir den inte helt bra på mig....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards