Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Mia - 5 februari 2009 19:43

...fotot i sjätte mappen! Jag har blivit utmanad av Anna (som för övrigt har en riktigt trevlig blogg att besöka!)


Foto från Edinburgh när mamma och jag vär där i våras. Jag längtar tillbaka! Både till den fascinerande staden och till kusin och lilla Ella. 

Nu skulle man då utmana ett antal, men det är svårt, för den här har cirkulerat runt ett tag och de flesta har redan gjort den. Men, mina rara besökare, välj själva om ni vill anta det, och kommentera gärna här när det är gjort så jag kan komma och titta!

Av Mia - 5 februari 2009 15:13

...är utläst, han som kom på en HD alltså. Mycket, mycket tänkvärd men så otroligt lättläst. 

Jag har ont i magen, hela dagen har jag haft ont i magen, och då har jag ju förstås utnyttjat det till att ligga i sängen och läsa och slumra. Inte för att jag känner mig så mycket bättre, men inte sämre heller...


Blir väl till att leta upp en ny bok nu. Har en som jag lånat på bibblan, men den handlar om en cancersjuk tjej och det känns inte som det jag vill läsa nu. Nu vill jag läsa något enkelt, så jag går till min godishylla av pocketar och letar upp nåt...lättsamt!

Av Mia - 5 februari 2009 12:16

...och stil-katalogen kom igår och kära nån så mycket vackert det fanns, som jag vill HA!

TIll lapptekniken, väskor, barnkläder (som jag är sugen på att börja sy) och annat smått och gott som finns i min nya fina bok jag beställt med mönster.





 

Av Mia - 5 februari 2009 12:06

...vi blir inte med barn" av Ramona Eriksson har jag precis läst ut. 

Den har fått många lovord men det var INTE en bok för mig, inte just nu i alla fall. Jag blev bara deprimerad.

Nu har jag gett mig på Gud på en Harley Davidsson istället, efter rekommendationer av moster. Den lär snart vara utläst!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards