Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Mia - 2 februari 2009 21:28

....som alla pratar om just nu kanske jag ska införskaffa? Allt jag läser om den är ju så fantastiskt så jag tror nästan den är magisk! *L*

Lite dyr dock, nästan 700 kronor, så det får nog vänta någon månad, men kan den lindra spänningen jag har i rygg och nacke, efter att ha suttit vid symaskin, dator eller pysselbord är den väl värd det.

Lindras det lindras nog huvudvärken också!


 

Av Mia - 2 februari 2009 18:36

...funkar inte så bra här på bloggen... inser jag. Jag GLÖMMER!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

I am forgetting to write here in English all the time. I am sorry!

Av Mia - 2 februari 2009 18:32

...att se fram mot har vi nu! 28 mars är vi Folkets Hus i Trollhättan och upplever After Beach.

Vi är på dessa shower varje år och har varit i många år, och det är så skoj! Ett utav årets höjdpunkt!


 

Av Mia - 2 februari 2009 18:24

...var vi bjudna på under helgen. När våra egna gäster hade åkt hem framåt eftermiddagen, var vi bjudna till min moster, för god mat och trevligt umgänge. Som vanligt var det halvt kaos när vi ses, bullrigt, brötigt och rörigt, men jag älskar det (för det mesta). Vi spelade spel och det är inte helt lätt i vår släkt, hur enkla reglerna än är så är det svårt att hålla isär regler, svara när det är ens tur och inte springa runt och göra massa annat.

Tyvärr vann ju inte laget jag spelade med, men det var för att vi var för snälla och lät dem få rätt när de bara hade halvrätt. Gudomlig rättvisa, så nästa gång har vi gott av det! *L*

Det känns tryggt och bekvämt att vara i min familjs sällskap, vi umgås ju mycket. Sedan att min ena broder inget hellre vill än trycka på de knappar som triggar igång mig till en explosiv reaktion, det är alla vana vid!  Han retar och jag skäller och sen är det bra. När växer småbröder upp??

Av Mia - 2 februari 2009 13:12

...har jag varit ett tag, men nu för tiden har jag inte direkt så mycket garn liggandes. Jag sålde ju av för ett antal tusenlappar på Tradera för några år sedan, och har inte köpt på mig så mycket sedan dess. Visst har jag en del påbörjat, men det kändes så trist, så jag började på ett par... tossor, eller vad jag ska kalla det igår.

Det var så rolig, men jag insåg att jag var tvungen att köpa stickor, jag har inga strumpstickor. Eller, jag har, men jag hittade dem inte, kanske är de hos mamma.

Så nu är jag i stickartagen igen! Det är avkopplande!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards