Alla inlägg under januari 2009

Av Mia - 29 januari 2009 13:28

...idag? Nja, jag är ju i alla fall hemma. Men jag får inget förberett inför gästerna på lördag, det vill sig inte riktigt. Antagligen för att jag verkligen, verkligen inte vill. Jag försöker intala mig att det nog blir trevligt, att det går fort... det hjälper inte mycket dock....

Jag jobbar bäst under press så det blir väl städat och så på natten till lördag.

Svägerskan är allergisk mot katt också, så vi måste verkligen städa NOGA!!


Skönt att maken är den som kommer bäst överrens med dammsugaren.


Av Mia - 29 januari 2009 13:23

Vår gympaledare tjatar om att vi ska ha med oss hantlar till passen, för någora utav övningarna, så då fick jag väl köpa det då. Tre par för ungefär samma pris som ett, och så fick jag både rosa och lila! *L*

Av Mia - 28 januari 2009 15:48

....bara åka hem!
Det är en dålig dag idag, jag är på uselt humör, känner mig nere och trött och har nästan lite panik för släktbesöket på lördag, jag vill INTE!

Det jag känner för just nu är bara att låsa in mig hemma, tillsammans med maken (och Kejsarinnan får väl vara med på ett hörn) och göra det som jag har lust med just då. I flera dagar...

Ser dock fram mot sy-dejten med mina väninnor imorgon och att förhoppningsvis få träffa syskonbarnen en sväng i helgen.


Annars vill jag inte göra någonting.... Definitivt inte jobba!

Av Mia - 28 januari 2009 14:11

Planerar nästa vecka, och är ser att det är något varje dag, och mer kommer till. Mitt liv i ett nötskal, och vad skulle jag göra utan min almanacka. Lååååångvecka att jobba nästa vecka också.... Hade gärna varit ledig lite! *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  I am planning my next week, and I realise it is something everyday. But that is my life, and what would I have done without my agenda?It is a loooooong week to work next week, I would love to have some time off!

Av Mia - 28 januari 2009 14:08

Åh, vad skönt när vi äntligen varit iväg och storhandlat, både kyl och frys full. Nu ska här bara göras några storkok och middagen till på lördag då svärisarna kommer tillsammans med några av makens syskon med familjer. *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  It feels great when we finally have been away and done some grossery-shopping, and we have filled up with food again.Now I am just going to do some different dishes and the dinner for my husbands family when they arrive on saturday!

Av Mia - 28 januari 2009 14:05

  Japp, ibland ser det ut så här i vissa delar av vårt hem. En stunds engagemang av mig och det var mer ordning! *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  Well, it can look like this sometimes in our home, but after a while of organising it looked much better!
 

Av Mia - 28 januari 2009 14:03

Kom ihåg att skicka ett grattis-sms till bästa mamman, fast jag jobbar hela långa dagen!

Av Mia - 28 januari 2009 01:31

...låter jag/vi andra styra, så de stackars helger vi har blir splittrade i tusen bitar?
Jag blir så trött på mig själv...och på maken... Vi är inte så bra på att säga nej, han och jag, och ibland KAN man faktiskt inte säga nej, inte om man själv vill må väl.


Imorgon hoppas jag kunna ladda upp ett par nya bilder!


Tack för alla trevliga, roliga, inspirerande kommentarer! Imorgon SKA jag ta mig runt och kommentera!
Det är inte det att jag inte vill, men orken, den orken...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards