Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Mia - 8 januari 2009 21:38

...har jag varit idag! Hurra!

Jag har lyckats göra 3 st LO:s idag, varav en dubbel.

Ganska så nöjd med mig själv är jag, men jag är ingen snabb scrappare, det kan jag lova.

Inte blir jag helt tillfreds med hur de blir heller, nej de blir inte som jag tänkt.

Men, jag arbetar på, att jag ska scrappa för att minnas, inte för att imponera på andra eller göra lika snyggt som mina "idoler" :-)

Det är för min egen skull, och de som får titta på mina alster ska se det som en ynnest! *L*

Dessutom har jag funderingar på det här med journaling, i vissa fall känns det som jag skulle vilja skriva så mycket, men inte för andra att läsa, och då är ju alternativen antingen dold journaling, eller inte visa upp mina alster...

Ja, det tål att tänkas på, jag är så glad idag att jag är på väg mot mitt mål: 52 LO:s under 2009!
Och 100 kort hade jag nog lova mig själv, vi får väl se hur det blir med det...

Försöker fota mina LO:s under helgen då det är ljust ute!

Av Mia - 8 januari 2009 12:27

...har jag svårt för att lägga i vissa bloggar, eller rättare sagt det är omöjligt... trist, för i många av de andra bloggarna i projektet vill jag skriva något när jag varit där och spanat, men det går bara inte!


Av Mia - 8 januari 2009 12:11

...allvarligt om jag ska flytta projektet Ett Foto Om Dagen, till en annan, egen blogg....

Kanske det är roligare om det är en som bara handlar om det... hmmm, jag måste nog fundera lite!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards