Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Mia - 2 januari 2009 23:04

....att säga det, är inte min grej tydligen. Jag är inte bra på det.

Varför säger jag inte nej, begär något i gengäld, ska jag ställa upp kan det väl ställas upp på mig, stå på min sida, tala om för berörda parter att jag blir jävligt orättvist behandlad. Men inte, jag säger, visst jag ställer upp, på de villkoren som är dikterade, allt annat vore väl otänkbart? Människan som dikterar är inte ens en del av mitt liv längre, men tyvärr en del i livet för några som står mig nära....

Sätta hårt mot hårt är uteslutet, för det skulle troligen innebära stora och ohanterbara förluster för mig.

Tydligen kan jag heller aldrig sluta bli besviken på att saker är som de är. Arg har jag slutat bli, men inte besviken...


Av Mia - 2 januari 2009 22:36

...min egen snygging är på jobbet hela natten, får jag väl tillbringa kvällen med en annan....

Konungens återkomst går ju idag på tv....*suckar*


Av Mia - 2 januari 2009 20:30

...blev det lite idag tillsammans med bror och brorsbarn. Isen låg alldeles blank, solen sken och det var några härliga minusgrader.

Ja, min tur på skridskorna blev väl ganska kort, tänk att man kan ha så ont i fötterna efter bara en halvtimma.

Alldeles underbart var det ändå, och imorgon blir det nog lite till! Bäst att passa på när det finns is!




Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards