Alla inlägg under september 2008

Av Mia - 9 september 2008 21:16

Kör väl fler TRE I VECKAN som jag missat tidigare! Visst är det roligt att läsa om mig! :-))


  • 1. Hur många husdjur har du?
  • Ett
  • 2. Vad är det för djur?
  • Kejsarinna.... nehej, katt är det ju....
  • 3. Kan ditt djur göra några konster?
  • Mer än att styra oss med järnhand, vilket är en konst, så nej.

  • Av Mia - 9 september 2008 21:10

    Veckans TRE från Maria:


    1. När fyller du år?

    30 mars
    2. Känner du till någon “kändis” som fyller år på samma dag som du?

    Celin Dion och Ingvar Kamprad, tror jag i alla fall.

    3. Vad gjorde du på din senaste födelsedag?

    Hmm, jag tror jag var ledig och bjöd min mamma och väninna på våffelkalas. Födelsedagsfest hade jag redan haft! *L*



    Vet ni om Ni fyller år på samma dag som någon kändis?
    Vad gjorde Ni på er förra födelsedag??

    Av Mia - 9 september 2008 12:44

    ...åker fram idag! Brorsdotterns bikini måste sys in, hon är en späd liten 9-åring den där!

    När maskinen ändå är framme kanske jag ska sy lite på mina lapptekniksprojekt! Det känns kul!


     *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

    My sewingmachine is getting out today! My brothers daughters swimsuit has to be taken in, she is a tiny little 9-years-old.

    While I am having the machine out, I think I shall sew some on my quilt-project, it feels enjoying really!

    Av Mia - 9 september 2008 12:43

    ...i sinnet, börjar snart! Hurra! Det är bland det bästa som gått på tv!

    Jag längtar! Äntligen något man kan se, någon gång under veckan!


     

    Av Mia - 8 september 2008 23:01

    ...är riktigt rolig nu! Tänk, att bara om jag låter vissa hobby-grejer ligga ett tag, så kommer till slut suget att greja med det igen.

    Skönt, jag var orolig att jag aldrig skulle vilja sticka igen! *L*

    Av Mia - 8 september 2008 22:43

    ...för herrarna i dagens basket match i Paralympics, Beijing. Trist för dem!

    Jag är väl tyvärr inte någon som följer Paralympics oerhört noggrant, men en gammal bekant, spelar i landslaget och det är klart, då blir det lite extra spännande!

    Av Mia - 8 september 2008 22:34

    ...ut 17 brev har jag ägnat mig åt ikväll, efter att jag kommit hem från gympan (japp nu är den igång efter sommaruppehållet, och det gick ganska bra att komma igång!) som jag skrivit under helgen.

    Nu ska jag bara skriva adresser på kuvert, klistra igen dem och frimärka dem.

    Varför, varför kan jag inte skriva svar så fort jag har fått brev? Istället för att vänta i all evighet, stackars mina brevisar....



     
    Av Mia - 7 september 2008 14:22

    ...kräver 100 % uppmärksamhet idag. Helt galet på är hon! Självständiga katter, jo tjenare!

    Väninnan N kommer på besök ikväll, lite god mat, gott vin och mycket prat står på agendan!


    Bäst att gå och vila lite, så jag är pigg ikväll! Hemmet skiner och själv känner jag mig som ett vrak. Således går Kejsarinnan och jag till sovrummet för någon timmas vila!

    Det här är jag

    Kalender

    Ti On To Fr
    1
    2 3 4
    5
    6 7
    8 9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17 18 19 20 21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< September 2008 >>>

    Fråga mig

    1 besvarad fråga

    Leta i bloggen

    Det nyaste från mig

    Kategorier

    Favoritplatser

    Bakåt i tiden

    En gång för länge sen

    RSS

    Foto 365

    Vänner


    Ovido - Quiz & Flashcards