Alla inlägg den 15 september 2008

Av Mia - 15 september 2008 16:57

...att jobba idag...

Jag längtar hem, jag vill hem och röja i mitt hem, få ordning, sitta och scrappa, tända lite ljus i höstmörkret, krypa upp i soffan och mysa...


Men, bara 18 timmar kvar på jobbet för denna gång, sen är det bara ett pass kvar och sen är det SEMESTER! 


Av Mia - 15 september 2008 14:04

....lista! *L* Eller åtminstone lånad från Helén.


Fem saker i min frys:

Rabarber

Kantareller

Jordgubbar

Älgbiff

Rådjursfärs

Fem saker i min garderob:

Mysbrallor

Fleecetröja

Tunikor

Filtar

Dator :-)


Fem saker i min bil:

Kartbok

CD-skivor

Våtservetter

Handkräm

Snusdosor (Inte mina dock....)



Fem saker i min handväska:

Anteckningsblock

Penna

Plånbok

Handkräm

Läppcerat

Treo


Så nu är det upp till er läsare att avslöja er själva i er blogg! *L*

Av Mia - 15 september 2008 13:47

Jag??? Åh så roligt! Rara BeaTris har nominerad min blogg, för att hon tycker om den!

Tack vännen!! Så rörd jag blir!!


Här kommer reglerna på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated.


Men....jag står och faller med nomineringen... det är så många jag vill ge, dessutom är det så många av mina webinnor som har fått den redan....

Jag måste nog avvakta lite och fundera...






Av Mia - 15 september 2008 13:06

...kommer jag att befinna mig på Scandinavium!

Äntligen, äntligen, äntligen är de tillbaka i Göteborg!
WHITESNAKE med mr Coverdale i spetsen!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

17th of December I will be at Scandinavium Arena. Finally, finally, finally will they be back here.

WHITESNAKE with mr Coverdale in front!

 

Av Mia - 15 september 2008 12:43

....att jag får jobba igen, så jag kan ta igen mig efter en ledig helg!
Denna helg har knappast varit ledig....


Flytthjälp i fredags, förberedelser och fest i lördags, svampplock och rensning av gammalt skräp i söndags och kvällen avslutades med ett par parti Alfapet med min bror och en kompis till han.

En kanonrolig och trevlig helg (utan flyttande då men...) men aktiv och kanske inte direkt avkopplande! 

Så nu vilar vi lite på jobbet. Lunchvila för brukaren och lite slappande för mig.

Av Mia - 15 september 2008 12:38

...växer som ni ser! De är nästa lika stora som sin mamma, så att kalla dem för valpar är snart inte aktuellt längre!

Men, de är fortfarande världens raraste hundar! Vilda och busiga, ja, men så charmiga och gosiga! 

De fick dock INTE vara med på festen, vi hade väl inte fått en lugn stund då...


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

The puppies are growing as seen on the photo. They are almost as big as their mother now, and call them puppies isn't quiet right really.

But they are still the cutest dogs on earth! Wild and playful, yes, but so charming!
They weren't allowed in to the party though, we wouldn't have a quiet moment if they would have been there!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards