Alla inlägg den 9 september 2008

Av Mia - 9 september 2008 21:35

Och så sista TREAN för denna gång!


1. Brukar du motionera? I så fall vad, hur?

Eftersom jag måste, ja. Gympa två gånger i veckan, försöker simma en och så några promenader.

2. Föredrar du att motionera själv hemma, eller i grupp eller på gym?

Själv funkar inte, då blir det inget gjort, tillsammans med någon vän gör saken lättar. Gym är kul, men ingen vill följa med mig så det blir sällan

3. Vilken motionstyp tycker du är roligast respektive tråkigast?

Allt är tråkigt... Men jag inbillar mig att om jag fick motionera genom att dansa så skulle det bli mycket lättare och framför allt kul!!

Av Mia - 9 september 2008 21:19

Frågorna från Maria!


1. Lyckas du få tid över till dig själv?

Nja, ibland... har lite svårt att säga nej till andra....

2.Om ja, vad gör du då? Om nej, varför inte?

Pysslar, handarbetar, läser, 

 3. Om du hade en hel dag av ledig tid utan något ansvar för någon annan än dig själv, vad skulle du göra då?

Ta mig ett bad, se en bra film, pyssla lite, ta mig ett glas vin och pussa på min make!

Av Mia - 9 september 2008 21:16

Kör väl fler TRE I VECKAN som jag missat tidigare! Visst är det roligt att läsa om mig! :-))


  • 1. Hur många husdjur har du?
  • Ett
  • 2. Vad är det för djur?
  • Kejsarinna.... nehej, katt är det ju....
  • 3. Kan ditt djur göra några konster?
  • Mer än att styra oss med järnhand, vilket är en konst, så nej.

  • Av Mia - 9 september 2008 21:10

    Veckans TRE från Maria:


    1. När fyller du år?

    30 mars
    2. Känner du till någon “kändis” som fyller år på samma dag som du?

    Celin Dion och Ingvar Kamprad, tror jag i alla fall.

    3. Vad gjorde du på din senaste födelsedag?

    Hmm, jag tror jag var ledig och bjöd min mamma och väninna på våffelkalas. Födelsedagsfest hade jag redan haft! *L*



    Vet ni om Ni fyller år på samma dag som någon kändis?
    Vad gjorde Ni på er förra födelsedag??

    Av Mia - 9 september 2008 12:44

    ...åker fram idag! Brorsdotterns bikini måste sys in, hon är en späd liten 9-åring den där!

    När maskinen ändå är framme kanske jag ska sy lite på mina lapptekniksprojekt! Det känns kul!


     *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

    My sewingmachine is getting out today! My brothers daughters swimsuit has to be taken in, she is a tiny little 9-years-old.

    While I am having the machine out, I think I shall sew some on my quilt-project, it feels enjoying really!

    Av Mia - 9 september 2008 12:43

    ...i sinnet, börjar snart! Hurra! Det är bland det bästa som gått på tv!

    Jag längtar! Äntligen något man kan se, någon gång under veckan!


     

    Det här är jag

    Kalender

    Ti On To Fr
    1
    2 3 4
    5
    6 7
    8 9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17 18 19 20 21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< September 2008 >>>

    Fråga mig

    1 besvarad fråga

    Leta i bloggen

    Det nyaste från mig

    Kategorier

    Favoritplatser

    Bakåt i tiden

    En gång för länge sen

    RSS

    Foto 365

    Vänner


    Ovido - Quiz & Flashcards