Alla inlägg under augusti 2008

Av Mia - 12 augusti 2008 13:08

...bara be er titta in här hos raraste Helén, där hon har ägnat ett helt inlägg åt bara mig! :-)

Det är ju ett tag sedan, men tiden har bara runnit iväg. 

Tack av hela mitt hjärta igen, Helén! *kramar* 

Av Mia - 12 augusti 2008 12:12

...börjar bli mogna på min balkong nu. Lite mer sol och värme så de blir riktigt goda bara. Men de smakar redan sött och gott!

Men åh, vad jag saknar min älskade Nikon, de har inte ens hört av sig än... Jag vill ha tillbaka den nu!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*     

The tomatoes on my balcony is getting ready to eat. Some more sun and warm weather so they get really sweet and nice is what we need now. But they are already very good, I have tried them!  But I really miss my Nikon, I haven't even heard from them yet. I want it back!


 


Av Mia - 12 augusti 2008 10:19

i Fagersta har en riktigt pissdålig service!
Nehej, det finns ingen bokning i vårt namn, det har varit fullbokat i tre månader!

My ass, hur kom det sig då att vi kunde boka 4 dubbelrum den 15 augusti? Vad var det för jävla praktikant som tog emot vår bokning och sa att allt var ok?

Jag ska hädanefter ALLTID kräva en bokningsbekräftelse per mail eller post, så jag vet att allt är ok. På det här viset är man ju alldeles maktlös! Finns det inga rum så finns det inte!


Åh, vad jag känner mig irriterad nu, fruktansvärt irriterad.

Nu får vi bo i Avesta, tre mil bort från tävlingen, och till dubbla kostnaden.

Det var väl inte riktigt vad jag hade råd med just nu.


Det är också så jävla typiskt, att när jag/vi ska fixa någoting så strular det....

Idioter!!

Så, jag var bara tvungen att avreagera mig lite och skälla över hotellet! *L*


Av Mia - 12 augusti 2008 09:48

...börjar imorgon och jag har verkligen ångest över det.
Semester har varit så himla kul och trevlig, men dock inte avkopplande för fem öre....

Gaaahh, jag vill ha fyra veckors ledig till!! 


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*    

Time to go back to work tomorrow and I feel really bad over that. My holiday has been so enjoying and fun, but not relaxing at all.

I want four more weeks of holiday! 

Av Mia - 12 augusti 2008 09:44

 Veckans tisdagstema är  FRIDFULLT


 

För mig är vatten fridfullt, och då framför allt havet!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*    

The theme of this Tuesday is PEACEFUL, and I always feel very peaceful close to the water!



Av Mia - 12 augusti 2008 09:10

...så förbannad jag blir. När min bror idag ringer hotellet i Fagersta vi bokat 4 dubbelrum på, säger de att det inte finns någon bokning i vårt namn!

Och vad gör man? Jag vet ju att vi har bokat, jag satt brevid när maken ringde, det står på telefonräkningen precis vilken dag och vilken tid vi ringde, men vad hjälper det? Vi har ju inga bevis på att vi har bokat!


Jag tycker ju att det är deras ansvar nu, att se till att vi får ett boende någonstans, ett BRA boende, men som sagt, så länge de säger att vi inte har bokat, så kan vi väl inte så mycket göra.


Löser inte det här sig så vet jag inte vad jag gör, jag kommer iaf att starkt avråda folk från att bo på just det hotellet! (Som om jag känner så många som åker till Fagersta med jämna mellanrum så det skulle ha någon inverkan på deras beläggning *L*)


Jävligt irriterad och arg är jag nu i alla fall! 

Av Mia - 11 augusti 2008 15:52

...så mycket jag vill skriva om vår vigsel, vår fest och vårt liv, men jag är så trött, så trött...

Det är fortfarande så mycket som ska göras, men snart, mina vänner, snart ska jag berätta om hur underbart det har varit!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

There is so much I want to write about our wedding, our party and our life, but I am so tired, so tired....

There is still so much to do, but soon, my friends, soon I will tell you all about how beautiful it has been! 



Av Mia - 6 augusti 2008 22:54

...drar vi till Norrköping med lillebror, han och hans prylar ska tillbaka dit för examensjobb!

Sover över en natt, kommer tillbaka på fredag och förbereder lördagens bröllopsfest för nära och kära och på lördagen är det PARTY!

Kanske, kanske orkar jag skriva något här på söndag, men det vet man aldrig! *L*

Ha en riktigt trevlig helg mina vänner!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

We are going off to Norrköping tomorrow. Driving my little brother and his things back to his school!

We will spend a night, and then we go back to prepare the party we are having on Saturday.  PARTY!

And maybe, if I find strength I will write something here on Sunday! *s*


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards