Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Mia - 28 augusti 2008 20:31

..blir det imorgon igen! Bättre lycka med kantarellerna kanske!

Min bror är med i ett jaktlag, som har en stuga ett antal mil härifrån, mitt i skogen känns det som. Dit ska vi åka, maken, bror, brorsbarn och mor och så jag förstås.

Plocka svamp på fredag eftermiddag, äta lite kräftor, ost och kex (inga kex för mig dock), fira brors födelsedag och spela spel på kvällen.

Tyvärr jobbar jag ju på lördagen så jag måste åka redan klockan nio på morgonen, annars kunde det varit mysigt att gå ut i skogen igen.

Bror ska ha med sig sin hund, Raisa, för att träna henne lite. Tyvärr blir det lite för komplicerat att ha med sig de två valparna också (som inte längre är så små) så det får stanna hemma. Hur ska de gå, de har inte varit ifrån sin mamma någon gång ju! *L*

Jag måste nog åka upp och gosa med dem lite, det har varit för lite tid för det sista tiden, eller i princip hela sommaren. De växer ju ifrån mig ju! *L*

Av Mia - 28 augusti 2008 20:22

...2 kilo visar vågen minsann!

Jag är så förvånad över att det har känts så enkelt hittills. I princip inget sockersug, inget småsug mellan måltiderna, roligt att planera....

Lite huvudvärk, sug efter smörgås och dåligt med motion är väl det som inte är så bra.


Men jag är så glad!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*    

I have lost 2 kilos! I am surprised how easy it has been so far. No carvings for sugar, no food between the meals, it is fun plan and cook....

A bit headache, wanting a sandwich and not so much exercise, that is not good...

 

But I am so happy!



Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards