Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Mia - 22 augusti 2008 17:35

....känns det som jag ägnar mig åt..

Jag sökte efter bilder från min lilla stad och ramlade in i en av mina grannars digitala fotoalbum.
Jag känner inte direkt människan i fråga, men jag blev ju oerhört nyfiken så jag måste ju kolla lite. Även om albumet är helt offentligt, känns det ändå som jag smyger runt och spionerar... Det blir allt mer uppenbart att jag INTE ska lägga upp några större album på nätet som vem som helst kan titta på. 

Däremot funderar jag på att skaffa mig en blogg med lösenord, så jag kan lägga ut hur många bilder som helst, men som bara de utvalda kan se....


Av Mia - 22 augusti 2008 13:13

...here I come!
Första dagen idag... en månad på strikt GI och sedan lägga till lite långsamma kolhydrater, det är min plan. Några kilo ska jag väl lyckas gå ner hoppas jag....


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

This is the first day on my diet, a month with almost none carbs and then slowly put the healthy kinds back to my food. I hope I will loose some kilos...

Av Mia - 22 augusti 2008 13:09

..den här tiden om precis en månad, går jag omkring på ungefär den här stranden! *längtar*


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*   

Next month in almost exact this moment, I will be walking around on this beach, or almost that one.... 



 
Av Mia - 22 augusti 2008 12:42

...Helén, rådjuren lyste med sin frånvaro! *L* Tur för dem kanske... eller ja, vi såg några men på långt håll och dessutom hondjur som inte får skjutas!

Försökte skriva lite under mms-bloggningen när jag skickade det igår, men det lyckades inte!


Lugnet och tystnaden i skogen gjorde mig gott. Två och en halv timma i solnedgången med bara löven prasslandes runt mig. Det får mig alltid att koppla av och känna mig lugn.

Kommer det en råbock så blir ju spänningen en annan så igår var jag glad över att det inte dök upp någon, men säg för all del inte det till min bror! *asg* 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards