Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Mia - 1 augusti 2008 16:36

...söndag kommer jag att försöka redigera och lägga ut lite bilder från bröllopet, om någon är lite nyfiken! Kanske till och med en bild på oss, det hör inte till vanligheterna!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*            

This Sunday I will try to post some photos from our weddingday, if anyone is curious. Maybe even a photo on us, that is not very common on this blog! *s* 



Av Mia - 1 augusti 2008 14:57

...dagen som gift, och det känns omtumlande och ofattbart, men jag tror jag kommer att tycka väldigt mycket om att vara fru!

Svårt det där med efternamnet bara. Jag ska ha sambons efternamn och att byta bort mitt efternamn som jag haft i 37 år. Det blir nog lite svårt! *L*


Solen skiner, det är varmt, väldigt varmt för jag vet inte vilken dag i rad.

Igår var första dagen på väldigt länge som jag inte badade, idag hinns nog inte heller något bad med.

Jag behöver vila under dagarna så jag orkar med kvällarna på vår festival! Känns att jag börjar bli gammal.... :-)


Imorgon ska det visst bli regn, visserligen är det nödvändigt och välkommet, hoppas bara att det inte slutet på sommarens fina väder.

Här i Sverige vet man ju aldrig.


Edit: Naturligtvis menar jag MAKENS efternamn! *asg* 


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards