Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

Efter..

Av Mia - 30 juli 2008 09:37

...klockan 16.30 i eftermiddag, kan ni numer titulera mig FRU! *L*

Jajamän, så är det, i eftermiddag tågar vi iväg till vigselförättaren och genomgår en enkel och intim cermoni, med bara mina bröder, brorsbarn och mamma som gäster.

En god middag på restaurang vänter sedan och vips så är vi gifta!

Underbart!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*           

After 4.30 this afternoon, you can now call me mrs! *s*

Yes, that is true, this afternoona we are getting married.  It is a small ceremony, with just my brothers, niece, nephew and my mother as guests.

Then we are getting a good dinner at restauran. So suddenly we are married!

Wonderful! 


 
 
Siw

Siw

30 juli 2008 10:00

Åh vad roligt och ett stort GRATTIS .. Hoppas att dagen blir/blev lyckad för er .. Kram

http://www.tankspridd.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

30 juli 2008 13:12

Ohh så mysigt & fint.....Grattis.
tack för alla kommentarer, blir så glad. Parfymen är Escadas Moon Sparkle. Det är länkat men jag får kanske ändra om i inlägget så det syns vilken det är =)

*Kram*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Marijke

Marijke

30 juli 2008 17:46

Hello Mrs....... at last I may call you so, CONGRATS my dearest friend.
In my thoughts I was with you and I hope, indeed it will be the most wonderful day of your lifes.
Lots of love, hugs and kisses,
Marijke

http://buffel2001.blogspot.com

 
Helén

Helén

30 juli 2008 22:20

Nej men gud så kul!!! GRATTIS!!!! :)
Hoppas att det blev en mysig, underbar stund och att ni har en härlig kväll!!!

Kramar till Herr och Fru Mia!! *skratt*

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

1 augusti 2008 11:49

Jag hittade hit via Heléns blog.

Ett stort GRATTIS!
Själv tycker jag mycket om att vara gift. Vi hade oxå en liten borgerlig ceremoni i Stockholms stadshus.

http://fundringar

 
elaina

elaina

1 augusti 2008 16:12

Men f´låt!
Har haft fullt upp med förberedelserna inför vårat eget bröllop så jag missa eran dag!! GRATTIS i efterskott ! ! !
=O)

http://elaina.bloggagratis.se/2008/08/01/859363-om

 
Mariah

Mariah

1 augusti 2008 22:53

Hej. Hittade dig hos busfamiljen.com. Ville bara säja GRATTIS! Bra val av datum! Jag och min man firade vår 9e bröllopsdag den 30 juli... :)

http://www.mariahva.wordpress.com

 
Mia

Mia

2 augusti 2008 17:54

men hallå, ett superstort GRATTIS till Er... och en ännu större kram skickar jag till dig!!

Oj, vad jag har missat mycket!! Men så glad jag är för din skull!!
Så skönt att höra att livet har gått vidare runt om i detta avlånga land, så glad att se att folk är glada och att det händer roligheter...
Jag är idag glad för vi har äntligen landat hemma och känner ett sånt lyckorus och ännu gladare blev jag när jag tittade in på din sida...

Än en gång

GRATTIS frun... *ler*

kram

http://imlikeabird.wordpress.com

 
Ingen bild

Petra

4 augusti 2008 17:45

Grattis vännen! va roligt att ni har gift er!!! Jag är så glad för din skull

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards