Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Bloggen...

Av Mia - 25 juli 2008 21:42

...har tydligen tagit semester! *L*

Jag har ju semester men det kan man inte tro. Det är mer hektiskt än någonsin.

Flera dagar med att hjälpa till på bygget, men igår åkte vi till kusten. Bror min har lånat en sommerstuga av en kompis där, så vi åkte dit på besök. Gud så skönt att få bada i HAVET! 22 grader var det, sa någon där. Det var ju som vanligt isande kallt när man går i, men sen, åh så härligt!

Vi övernattade där och idag åkte vi vidare ut till sambons bror som bor ännu längre ut, och åt en massa god mat på restaurang där. Som de bjöd på dessutom! Gott gott var det!!


Imorgon måste vi flänga ut och handla lite inför kommande evenemang, sedan ska jag försöka komma iväg och bada, då det inte lär bli svalare imorgon.

Sedan har vi lite funderingar på att stämpla på kvällen min moster och jag, men det beror på hur gärna vi vill njuta av vädret.

På söndag åker min bror, brorsbarn, mamma och jag till High Chaparral. Det är roligt att få följa med barnen på någon utflykt under semestern. Vi sover över natten där och är åter hemma på måndagen.


Så nu förstår ni bloggens semester! Och att jag inte har hunnit hälsa på hos er heller, mina vänner... men det kommer det också! Tids nog ska det lugna ner sig lite! Efter nästa vecka i alla fall!!

Kram på er alla, och tack för era besök och kommentarer!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*           

The blog has vacation! :-)

At least it seems so. I am off from work for three weeks, and it is more hectical than ever! 

I have been helping out a lot at my brothers "house-buliding", we spend a few days by the sea which was great! I loved to take a swim in the sea again. Saltwater is just wonderful to swim in! My brother borrowed a house from a friends there a couple of days and we went to visit them.

 After that we went to see T:s little brother and stayed there during the day. 

At Sunday, my mother, brother, niece and nephew and I of course are going to a amusementpark; High Chaparral, and we are staying the night there, on a campingplace. 

 

So, there is the reason why the blog isn't updated very often right now! But I will be back! 

 
 
Siw

Siw

26 juli 2008 08:56

Låter som att ni har haft det väldigt mysigt .. Skulle också vilja till High chaparall, men får bli någon annan gång .. Hoppas ni får det roligt på alla kommande utflykter..

http://www.tankspridd.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

27 juli 2008 16:53

Tack för dina värmande ord!!

Kram!!!

 
Helén

Helén

27 juli 2008 19:13

Men då är det ju som det ska vara, fullt med aktiviteter, bad osv.! Har full förståelse för att du inte har tid med bloggandet då. Men jag finns kvar när du återkommer :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

29 juli 2008 22:14

Det är samma här, fast tvärtom kanske då jag jobbar & inte har tid/ork/lust att sitta på samma sätt längre. Men det blir väl bättre senare i sommar då allt återgår till det normala. Låter i allafall som du har en underbar semester så fortsätt njut =)

*Kram*

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards