Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Mia - 16 juli 2008 09:54

...passet före semestern! Och jag borde känna mig jublande glad förstås..

Det gör jag, när det handlar om att få vara ledig i nästan fyra veckor.

Jag är jublande glad för andra delar i mitt liv också, men så känner jag mig fortfarande ledsen.

Jag är på dåligt humör, sur och grinig. När något går emot mig blir jag tvärförbannad och skäller helst på närmaste människa. Jag vill/orkar inte göra så mycket som jag brukar, känner mig rastlös på samma gång som jag känner mig oerhört trött och sliten. 

Det känns som om jag hela tiden balanserar på en hårfint gräns mellan skratt och gråt. 


Hade jag inte vetat bättre, hade jag trott jag var PMS:ig.
Dock hänger det ihop med de känslorna jag hade för några dagar sedan. Det är väl inget jag själv kan ändra på direkt, mer än att lära mig hantera det....


Tack alla vänner, både i bloggvärlden och IRL för att ni stöttar mig, bara genom att finnas där!

Kramar i massor till er! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards