Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Mia - 14 juli 2008 21:51

...var en succé som vanligt!

Tre timmar tillsammans med barndomsvännen AM försvann i ett nafs och när de stängde var vi ju tvungna att gå hem. Vi hade ju så mycket att prata om! Som vanligt, vi ses alldeles för sällan, det märks när vi väl möts!

En del människor känner man så väl på något sätt, att det känns som om det var igår man sågs senast, fast det kanske är 10 månader sen.


Nu dröjer det troligen inte så länge tills vi ses nästa gång, kusin L kommer hem med sin familj och då brukar vi tre försöka träffas och återuppliva gamla minnen, uppdatera varandra om vad som har hänt sen sist och diskutera våra framtida planer och ideér!


 

 

Skogshyddan är supermysigt, och egentligen en lagom promenad hemifrån oss.

Konstigt att vi inte är där oftare! 


Av Mia - 14 juli 2008 17:35

....med en gammal barndomsvän är det alldeles snart! Vi ska fika på mysiga Skogshyddan, men jag får väl försöka hålla mig ifrån deras underbart goda våfflor, med tanke på min diet...

Det blir svårt känner jag, jag är übersugen på något sött just nu! 

Av Mia - 14 juli 2008 17:24

...tiden jag blev klippt skickade jag ut sambon på diverse ärenden.

Bland annat köpte han en ny stekgryta till oss på Duka. Jag hade ett presentkort liggandes sedan förra julen, då min mamma gav mig ett. Jag har hittills inte kommit fram till vad jag ville köpa för det, men jag löste det genom att glömma en gryta på spisen och åka hemifrån i fem timmar.

Jag hade så bra ställt timern så att jag INTE skulle glömma grytan och när timern ringer stänger jag av den, men inte plattan!
Som tur var, var det varken brand eller rökutveckling när jag kom hem, men allt var ju hyfsat fastbränd i botten. 

Hur vi än har slitit gick det inte bort, utan det blev till att köpa en ny. Då kom mitt presentkort väl till pass!


Han lämnade också in kameran på Expert, för att få ett kostnadsförslag på en reparation, och vi får väl se hur länge vi behöver vänta på att få den kameran tillbaka. Helst inte alls om jag får önska! *L* 

Av Mia - 14 juli 2008 17:19

..och nyklippt äer jag dagen till ära. Känner mig jättenöjd och glad över att äntligen vara lite fin i håret.

Min rara frissa erbjöd sig att plocka mina ögonbryn också (kanske ett litet tecken på att de var alldeles för yviga!!) helt gratis, och det tackade jag ja till förstås.

Men fan vad ont det gjorde! Det var en plåga måste jag säga, vaxa benen är ingenting mot att plocka ögonbrynen insåg jag.

Fint blev det dock!

1275 kronor fattigare är jag nu, men minst lika mycket snyggare antar jag!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards