Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Mia - 9 juli 2008 01:34

...så är jag faktiskt ganska nöjd med min kameramobil!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*         

By the way, I am rather satisfied with my new "cameramobile"! 

Av Mia - 9 juli 2008 01:28

...i arbetsrum och resten av lägenheten har påbörjats. Men helt lägligt ringde lillebror och frågade om vi inte ville spela något idag. Så plötsligt satt vi och spelade Carcasonne istället för att göra klart det vi påbörjat!

Jaja, det finns väl fler dagar kanske!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*         

The big organising-project has begun! But suddenly my brother called me and asked if we wanted to play a "partyplay". So there we were playing Carcasonne instead of finishing what we had started.

Well, I guess some more days will arrive! 


 

Av Mia - 9 juli 2008 01:22

...bag-in-boxen jag någonsin sett! Hoppas dock att inte vinet är lika sött! Men jag bara älskar färgerna på den, galen i rosa som jag är!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*         

This is the sweetest bag-in-box I ever have seen! I just hope the wine doesn't taste as sweet as the box looks. But I just love the colours, crazy in pink as I am!

 

Av Mia - 9 juli 2008 01:18

...som vuxit på vår balkong måste jag ju visa. Inte var det mycket vi fick i den första hinken, men ack så goda de var!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*         

I must show you the potatoes which grew on our balcony! It wasn't much we found in the first bucket, but they where really delicious!


 

Av Mia - 9 juli 2008 01:07

...på min brors hus går framåt, sakta men säkert. Imorgon ska jag åka dit och måla lite innan takstolarna ska sättas på plats.

Så här ser det ut, och ibland undrar jag om han någonsin kommer att få ordning på hus eller trädgård. Bilderna är inte lika skarpa eller fina som när jag använder min Nikon, men det får duga så länge!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*         

This is my brothers house, where he is buliding a new part to it. Tomorrow I will go there and help him paint a bit.

I sometimes wonder if he ever will be finished on the house or in the garden. The photos aren't as sharp and beautiful as when they are taken with my Nikon, but this will do for now.


 

 


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards