Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Mia - 7 juli 2008 13:04


  • 1.Använder du mjukmedel till tvätten?
  • ~Japp, det luktar ju så gott sedan! Men jag är väldigt kräsen med dofterna!


  • 2.Vilken färg har du på köksluckorna?
  • ~Vita, standard i lägenheten antar jag.

  • 3.Har du dusch eller badkar?
  • ~Badkar igen efter många år med dusch. Härligt att få glida ner med en god bok i ett varmt bad med en väldoftande badbomb.

  • Av Mia - 7 juli 2008 12:59


    Veckans 3 


    Tema: Sport


    Vilken sport tycker du mest om att se på (antingen på plats eller på TV)?

    ~ Bandy så klart


    Vilken sport tycker du är roligast att själv utföra?

    ~ Helst inte något alls om jag inte måste. Annars är det väl vanliga gympapass som måste genomföras...


    Vilken sport finner du mest tråkig?

    ~ Om jag hade kunnat kalla det för sport så FORMEL 1, eller cykling... Blä....



    Av Mia - 7 juli 2008 12:59


    Veckans 3 


    Tema: Sport


    Vilken sport tycker du mest om att se på (antingen på plats eller på TV)?

    ~ Bandy så klart


    Vilken sport tycker du är roligast att själv utföra?

    ~ Helst inte något alls om jag inte måste. Annars är det väl vanliga gympapass som måste genomföras...


    Vilken sport finner du mest tråkig?

    ~ Om jag hade kunnat kalla det för sport så FORMEL 1, eller cykling... Blä....



    Av Mia - 7 juli 2008 12:24

     

    ...har jag fått av BeaTris, och jag blev så glad. Enligt reglerna ska jag nu skicka vidare den till 7 andra, men nu jag kan inte välja ut så många utan ger dem till ägarna av de bloggar jag läser och kommenterar mest, som jag tycker bäst om!


    Nu har ju BeaTris, vars blogg jag med glädje läser, redan fått den, men de andra är bloggagratis.se" target="_blank">Helén, Stormskan, Ariella och Siw.

    Meningen är väl att de ska skicka vidare awarden till 7 av sina vänner.

    Kanske gör de det, kanske inte, men jag tycker iaf att de är värda en award! 


    Det här är jag

    Kalender

    Ti On To Fr
      1 2
    3
    4 5 6
    7
    8
    9 10
    11
    12
    13
    14 15 16 17 18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    <<< Juli 2008 >>>

    Fråga mig

    1 besvarad fråga

    Leta i bloggen

    Det nyaste från mig

    Kategorier

    Favoritplatser

    Bakåt i tiden

    En gång för länge sen

    RSS

    Foto 365

    Vänner


    Ovido - Quiz & Flashcards