Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Mia - 30 juni 2008 22:30

...ansträngningen ska jag göra imorgon för att få lite ordning på mitt skaparrum igen...

Jag ska väl städa hela lägenheten igen, inte för att den är så rörig, men det börjar bli oerhört dammigt här.

Plantera blommor och dona på balkongen ska jag göra, sy om och laga lite kläder också, så min lediga dag går åt till allmänt pyssel, frågan är om den räcker till! *L* 

Av Mia - 30 juni 2008 22:17

...dag idag faktiskt!
Trots att jag varit ute och försökt köpa lite snyggt att ha på mig framöver. Det brukar vara oerhört deprimerande, då jag drar liiiiite större storlekar än genomsnittet. Det är lika ledsamt att stå i provrummet och se hur illa allt jag än provar sitter.


Nu känner jag mig så trött, så trött. Hur lungt det än är på jobbet så känner jag mig hemskt sliten efter en långhelg.

Men nu är den över, nu jobbar jag inte förrän på torsdag igen!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*       

Today is a better day really!

Even if I have been trying to buy some new, nice clothes to wear. It is usually very depressing, as I need a little bit bigger clothes than the average woman. It is very tough to try things on, looking in the mirror and see bad things fits.

 

Now I am feeling very, very tired. Even though my work is very calm, I feel  worn-out after my long working weekend

But now it is over, I am not working until Thursday again. 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards