Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Mia - 3 juni 2008 21:39

UPP


Under en promenad - tittade jag upp...


Fler bilder på temat UPP finns här!


Av Mia - 3 juni 2008 14:59

1. Kan du tänka dig att bleka dina tänder?

Hmm, tanken har inte ens slagit mig, men jag tror inte det. Inte just nu iaf! 


2. Har du någon gång bjudit på en rätt som du sagt att du gjort själv men köpt den färdig?

Faktiskt inte, jag erkänner nog när jag köpt maten!


3. Har du någon gång fått för mycket växel tillbaka utan att säga till?

Det har allt hänt!


3 i veckan! 

Av Mia - 3 juni 2008 14:36

...är bara alldeles underbart, och idag fläktar det så man till och med kan sitta i solen utan att försmäkta, men värmen ger mig huvudvärk.

Jag dricker hinkvis med vatten, men det hjälper uppenbarligen inte....


Bad, skugga, sömn och Treo, kan det vara något som hjälper tro? 

Av Mia - 3 juni 2008 11:27

..då, vad ska jag hitta på idag! Ledig, och det är ju himla skönt!


Nu ska jag ju först åka upp till valparna förstås. Hur söta och gosiga de än är, hur mycket jag än avgudar dem, så är det ett pass, att nästan varje ledig dag åka upp och ta hand om dem några timmar.

Detta kommer att bli dyrt för min bror! *L* När han ska återgälda mina tjänster alltså!


Jag har bilen idag, så jag får åka och hämta sambon på jobbet (körde dit honom i morse vid 5.15, och somnade om när jag kom hem, därav den lååååånga sovmorgonen idag.)

Sen tror jag faktiskt att min mor och jag ska åka och bada. Det ska ju bli varmt idag, om än inte lika varmt som igår.


Tja, annars har jag som sagt en lång, lång lista på saker som bör och måste göras, men den blundar jag för, tills jag kommer hem igen i eftermiddag. Måste ju få njuta av vädret också!! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards