Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Mia - 26 maj 2008 23:08

..blev godkänt av väninna med kollega. De ska förära sin chef med det minsann! *L*


Det är lite pirrigt att göra ett kort beställt till en speciell person, det är lättare att ha ett gäng kort som de kan få välja på istället. Men det gick ju bra!

  

Av Mia - 26 maj 2008 19:29

Jag har beslutat mig för att lägga min EFIT på denna sidan nu.... Jag är lite för lat för att hålla på med massa andra bloggar tror jag! *L*


10-tiden

Frukost i brors studentlya

Breakfast in my brothers small apartment


11-tiden

Bror slappar lite i sängen, framför tv:n

Brother is relaxing in bed, in front of the tv

12-tiden

Vi anländer till Wibrants trädgård och Rockdala för inköp av diverse fuchsior och pelargoner

We are arriving to a "flowershop" to buy some plants

13-tiden

Resultatet av min shopping

The result of my shopping

14-tiden

Äter vi middag med äppelpaj till efterrätt hos bror innan vi åker hemåt

We eat dinner and appelpie for dessert with my brother before we leave for home

15-tiden

Lämnar vi Norrköping och har väl runt 4 timmars bilresa hem

We leave Norrköping and have around 4 hours drive home

15-18

Bilresa med lite foto- och vilopauser

The drive with some stops for photoshooting and resting



19-tiden

Hemma i min stad, stannade på torget för lite onyttig mat

My hometown, stopping for some unhealthy food


20-tiden

Packa upp och ta lite hand om min odling

Unpacking and taking care of my plants


21-tiden

Stolthet och fördom, en av mina favoritfilmer....

Pride and prejudice, one of my favoritemovies


22-tiden

Jag tar ett bad istället för att se på filmen

I am taking a bath instead of watching the movie


23-tiden

Surfar lite och pratar med sambon som jag inte träffat sedan i onsdags morse

I am surfing the net and talking to my man who I haven't seen since wednesday morning

Strax före 24

Dags att sätta igång med de beställda korten. Inspirationen är som bäst mitt i natten!

Time to begin with the ordered cards. Night is the best time for my inspiration!

Av Mia - 26 maj 2008 18:41

...gjort på beställning.

Det var bland det svåraste jag gjort, jag inser att jag bara har söta stämplar hemma, som kanske inte passar en man som fyller 60. Således gjorde jag ett utan stämplar och jag vet inte vad jag tycker. Eller ja, jag tycker väl att det blev ok, men vet inte om det passar till en man egentligen...

Och så var det kanske inte ett sånt de hade tänkt, men de får kolla på det, annars får de skramla sig iväg och köpa ett någon annan stans :-)


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

A birthdaycard, a friend have ordered from me. It is to a man who turns 60, and I just realise that all my stamps are to cute to use on a card to a man... I did one without stamps and I am not sure what I think about it. Well, I think it is ok, but I am not sure it is "male" enough, and I am not sure it was what they expected. But, they can look at it and then decide if they want it, otherwise there are a lot of places to buy others at:-)


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards