Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Mia - 25 maj 2008 20:18

...så är jag hemma nu också ja! *L*

Av Mia - 25 maj 2008 20:01

...ska jag inte lägga ner någon stor energi på att blogga om....

Men lite måste jag kommentera....

Svensk som jag är tyckte jag förstås att vår låt var bäst *L*  Jag kan verkligen inte fatta att den kom så dåligt som 17 plats, eller 18 eller nåt, därom tivsta de stora dagstidningarna, åtminstone under gårdagen. Jag tyckte nog att den var värd ett bättre öde, speciellt med tanke på hur svagt startfält jag faktiskt tyckte det var....

Det absolut konstigaste igår, var att Azerbadjan fick så många poäng! Det var bland det sämsta, värsta, underligaste jag har hört på länge, länge. En skrikig ängel med vampyr ögon sjunger duett med en svart, falsksjungande, full djävul som har en halvnaken ålande kvinnai knät. Jag har varit helt chockskadad sedan igår kväll. Jag har uppenbarligen inte alls samma smak som resten av Europa... och hur lyckades Sverige ge så många poäng till Bosnien-Herzegovina??? Jag tycker det hela var ganska så pinsamt, och  kunde inte göra mer än skratta igår! 


Men allra, allra bäst var förstås BJÖRN GUSTAVSSON! Gud så jag skrattade! Undrar jag vad tv-tittarna ute i Europa tänkte... Jag tyckte iaf att han var alldeles underbar! *L*

Någon glädje i den fars som jag tyckte melodifestivalen var igår!

"Hola Belgrad"



Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards