Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Mia - 19 maj 2008 23:30

...blev jag med slingan på balkongen! Det är mysigt att ha den tänd på kvällarna när det börjar skymma, och man sitter där ute med ett glas vin eller så... *L* Nu är det dags för den härliga sommarvärmen att återkomma!

Ni ser väl skillnaden också, på fotona, där det ena är taget med mitt älskade stjärnfilter! 


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

I am so happy with what I bought at IKEA for our balcony! Some nice light there, when I am sitting there with a glass of wine, late in the evening and the sun is down. Now I only have to wait for the warm weather to arrive!

Notice the difference between the photos! I have used my favorite starfilter on the last one!



Av Mia - 19 maj 2008 23:25

...har jag varit idag, åtminstone lite. Tre kort är skapade!


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

I have been creative for a litte while today, and I was able to finish three cards!




Av Mia - 19 maj 2008 17:58

...var väl inte det bästa, men de åt som om de aldrig hade gjort annat! De gav mig ett gäng goda skratt också!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

The table manners aren't really that good, but the puppies eat their first real meal today, and they did it with enthusiasm! They sure give me a lot of good laughs today! 

Av Mia - 19 maj 2008 11:45

...valparna vid fast föda, det projektet börjar idag.

Åker upp till brors hem nu, för att ge de små liven deras första måltid med fast föda. Det ska bli väldigt intressant! *L* 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards