Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Mia - 15 maj 2008 22:27

...är det nog för mig nu! Inget funkar här som jag vill. Min dator som har varit på reparation VÄGRAR att hitta någon nätverksanslutning, hur jag än anstränger mig. Visst kan jag sitta vid det mobila bredbandet, men då kan jag inte maila, vilket är trist då jag har ett antal mail som måste skickas!

Datorn är slö och långsam... Jag vill ha en NY!

Kameran funkar väl, men jag kan inte utnyttja dess kapacitet än, jag fattar inte den engelska manualen, och jag har framför allt lite för lite kunskap om fotografering för att kunna komma vidare...


Åh, vad det är mycket jag vill kunna/lära mig! Fast jag vill kunna det NU!
Bäst att krypa till säng och läsa en liten chic-lit av något slag! Jag orkar inte tänka just nu!


Imorgon är det nya tag!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* 

Good night!
Time to go to bed for me. Nothingworks out for me here, the computer is fighting against me, the camera is to difficult to use, I can't read and understand the manual....

So much I need and want to learn, but I want to know it NOW!

I better go to bed and read some chic-lit to let my brain rest!

Tomorrow is an other day!


Av Mia - 15 maj 2008 22:21

....PhotoShop-lärare är vad jag behöver! Jag blir så trött på mig själv att jag inte fattar trots diverse lektioner och sånt på nätet, och skulle jag råka komma på hur man gör så har jag glömt det sekunden efter!

Jag skulle digiscrappa lite idag, men jag orkar inte hålla på, när varje liten del tar hur lång tid som helst!  *suckar*

Det hade inte skadat med lite ordentliga datakunskaper i både de ena och de andra delarna... Helst PS....  

Av Mia - 15 maj 2008 22:01

...doftar det i hela min lägenhet nu! Igår plockade jag in två små buketter, från moster L:s häck (syrenhäck alltså) och nu står de här och sprider väldoft!

Det är verkligen sommarinspiration att känna den doften!!

Nästa år ska jag köpa en liten, uppstammad minisyren, vad den nu hette... jag har antecknat det i min lilla "trädgårdsbok" så jag kan sitta på balkongen och njuta av den!

 

Av Mia - 15 maj 2008 21:57

... á la Helén, bjöd jag på idag på vår lilla "sylunch" (vi handarbetar lite, äter lunch och handarbetar lite till... eller viker kartonger som väninnan E gjorde....)


Den var vansinnigt god!! Jag tänker INTE tala om hur många gånger vi tog till oss, men den lär jag nog bjuda på igen! Tack för receptet Helén! (tänk så mycket man lär sig av sina kära blogväninnor) och välkommen tillbaka till bloggvärlden! Du har varit saknad!!

Det var knappt att vi orkade göra något alls efter lunchen!

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards