Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Mia - 14 maj 2008 22:01

...är verkligen INTE en utav mina favoritaktiviteter, och det gör att ja skjuter på det så länge det går...  med resultatet att jag nu då måste plocka undan, tvätta golv, diska och dona nu, när klockan är över 22.

Men det har som vanligt varit mycket hela tiden idag.

Jobba till 11, handla, hämta paket, åka upp och gå ut med Raisa, vara lite med valparna, hem och lasta av alla grejer, hämta mamma på jobbet, åka och hämta moster L, ta den (numera) dagliga promenaden, köra hem L, hem, äta lite, laga mat tills imorgon... sitta vid tv:n och datorn en liten stund... prata med lillebror i telefon lite, och nu då städa och feja.... 


Tiden går fort, jag är en tidsoptimist och så är jag inte världens mest fokuserade och effektiva person heller....

Men nu var jag tvungen att vila lite igen! 

Av Mia - 14 maj 2008 20:18

...tiden ute är nu.

Alla dessa buskar, blommor och träd som blommar, allt det gröna vackra!

Naturen står i full blom, och på något sätt gör det mig så glad! Livet blir så mycket enklare känns det som!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

To me, this is the most beautiful time, during the year. It is so wonderful outside, and it makes me happy! Life feels much more easy this time!

Av Mia - 14 maj 2008 20:11

...idag gick runt i naturen. En dryg timma, med kameran på axeln.

Kurre höll oss sällskap en kort stund.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

During our long walk today we got company by this little cute one!

Av Mia - 14 maj 2008 19:49

Min väninnas smyckes-shop är igång nu, och eftersom jag själv har köpt flertalet halsband av henne, och gillar dem skarpt, vill jag ju göra lite reklam för hennes shop Stormsmycke här.

Några exempel:



 


Hennes egen, alldeles nystartade blogg finns HÄR

Av Mia - 14 maj 2008 15:31

..tycker jag är en bra låt, jag gillar den skarpt (inte så mycket som BWOs i melodifestivalen förstås *L*) men jag måste säga att en sämre video har jag sällan skådat....


Av Mia - 14 maj 2008 15:26

...är tagna med mobilen, eftersom jag glömde minneskortet till kameran hemma... Lite dålig kvalitét på dem därför.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

The photos is taken with my mobilephone, since I forgot the memorystick to my camera at home. That is why they are in rather bad quality.


Av Mia - 14 maj 2008 15:21

...har de fått också, om än både grumliga och fortfarande blå!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards