Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Mia - 12 maj 2008 14:26

...trädgårdsredskap borde ju vara ett måste när man jobbar i sin stora (balkong)trädgård, och därför behöver jag ha ett sånt här:

Det finns hos BUXUS och jag tror nog att söte sambon måste köpa en liten present till mig snart *L*

Av Mia - 12 maj 2008 14:20

...glömde jag ju att berätta om!

Den vita köpte jag, att ha som lite belysning på balkongen under sommarnätter, då man sitter där och dricker lite vin och pratar! Hoppas det blir bra, nu ska jag bara ta ner mina istappar som hängt sedan jul! Haha!

Av Mia - 12 maj 2008 14:17

...av allt skulle jag vilja gå och lägga mig en stund dock, jag känner mig lite trött. Det borde jag kunna göra ju, jag är ju ledig, och inte är det inte något jag följer på tv idag heller, så jag kan städa hela kvällen

(Varför göra något som man kan skjuta upp till senare??)


Av Mia - 12 maj 2008 14:09

...för dagen:

Koka soppa

Baka bröd

Diska

Städa badrum

Städa sovrum

Städa vardagsrum

Fixa med blommorna

Rensa och organisera garderoben

Dammsuga hela lägenheten

Ta fram sommarkläder

Plocka bort glömda påskdekorationer

Hänga upp ljusslinga på balkongen

Plocka undan vinterkläder

Tvätta kuddar

Damma

Tvätta fönster

Vika och lägga in tvätt

Skura köksgolvet


Det går väl sådär måste jag säga.... Men jag arbetar på det! *L* Fast satan vad tråkigt det är att greja med sånt här, just nu vill jag bara sätta mig och pyssla....

Av Mia - 12 maj 2008 10:11

...ramlade det in här idag, från något ställe jag aldrig har hört talas om, men när jag googlat lite, så inser jag att det kanske, kanske kan vara min älskade dator som kommer hem till mamma! *L*

Hurra!! Blir till att skicka sambon att hämta det när han åker till jobbet!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards