Alla inlägg den 7 april 2008

Av Mia - 7 april 2008 23:30

..i hjärtat har jag plockat bort alla era kommentarer. De som betydde så mycket för mig, men under kommentarerna låg det länkar till era bloggar, och jag ville minimera den skada som en störd person verkar försöka åsamka runt om.

Jag tar definitivt avstånd från allt hon skriver, och jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta att ni inte ska bli mer drabbade!

Framöver kommer jag godkänna kommentarer som inte har någon länk i signaturen, och de som har länk, kommer jag förstås att läsa och följa tillbaka, men för er skull kommer jag att låta dem förbli opublicerade.


Jag önskar jag kunde göra mer för att ni skulle slippa bli indragna i den här stormiga karusellen... och jag är framför allt väldigt ledsen att ni blivit drabbade av en människas bitterhet mot mig.


Jag har INTE cancer, jag ska DEFINITIVT INTE opereras.... barn vill jag ha, men det vill min sambo också....


Troligen kommer jag ligga lågt med bloggandet ett tag.... men jag kommer att leta upp er så gott jag kan!
Kram till er alla!

Av Mia - 7 april 2008 20:19

...om nu någon har fått information om att jag har fått cancer, så har jag INTE det. Oroa er inte! Det gör inte jag...

Av Mia - 7 april 2008 15:50

.... vill jag göra!

Jag är så himla glad för alla besök och kommentarer gjorda i min blogg, ni är snälla och goa, och jag tycker det är så roligt att se hur ni faktiskt engagerar er i det jag skriver och läser.

Om jag någon gång kommer att uppleva en kommentar otrevlig eller sårande, så kommer jag att; antingen inte publicera den, eller så kommer jag att ta kontakt med personen ifråga om det går och fråga vad han/hon menade.


Det jag inte kommer att göra, är att beklaga mig för någon annan och låta den springa  mina ärenden. Det är i så fall helt gjort på deras eget bevåg och grundat på deras egna tolkningar och fantasier!


Hoppas jag ingen skrämmer, men det finns orsaker till att jag tar upp detta, och jag vill inte att ni ska missförstå mig!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards