Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Mia - 30 mars 2008 15:53

..en födelsedagspresent fick jag av söte sambon idag, eller igår snarare.... (Ni läsare med gott minne, vet ju att jag fått två filter till kameran tidigare!)

Säsong 1 & 2 av One Tree Hill! Härligt, nu har jag många, många trevliga timmar med det gänget. 

Ja, jag har väl sett i princip nästan alla avsnitt, men jag gillar den serien och ser den GÄRNA igen!!



Av Mia - 30 mars 2008 14:07

...blev det ju lite grand... kanske inte så mycket som man kan tro när man ser summan på kvittona, som jag för övrigt har rivit i tusentals bitar innan söte sambon hittade dem! *asg*


 


 

De två söta monterade stämplarna stod jag i kö för att få BETALA i nästan en halvtimma.... och nästan 45 minuter för att ens få komma in alls på mässan. Jag funderade många gånger i många köer om jag inte kanske skulle låtit bli mässan och handlat på nätet, nu när jag inte kunde åka dit på söndagen.... 

Av Mia - 30 mars 2008 13:56

...blev inställd igår! Jag hade ingen större lust egentligen och söte sambon tyckte det var helt ok att stanna hemma faktiskt!

Det blev betydligt billigare att vara kvar hemma.... Jag hade väl bränt min andel redan innan på dagen! *L*

Men maten på bowlingkalaste var god, potatisgratäng och fläskfilé, en klassiker som alltid går hem!
Idag är vi trötta....

Men lite våffelkalas för min mamma och väninna blir det iaf. Jag måste ju fira liiiiite att jag faktiskt fyller år idag... 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards