Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Mia - 29 mars 2008 23:28

..i repris!! Innan vi går ut på krogen så tar jag en favorit i repris!!! Ses imorgon!!


Ryck en bok!! 

1. Ryck närmaste bok i din omgivning.
2. Slå upp sidan 23.
3. Leta upp den femte meningen på den sidan.
4. Posta meningen i din blogg tillsammans med dessa instruktioner.
5. Lägg gärna till bokens titel och författare.



SVARET:

Han var även medlem av Ku Klux Klan, men det visste inte FBI om.


Titel: Dödscellen

Författare: John Grisham 

Av Mia - 29 mars 2008 20:32

Är jag??


Which Fantasy/Sci-Fi Character Are You?

Jag inbillade mig att jag skulle vara någon elak sak ju....trodde att jag var mer lik en sådan än:


PRINCESS LEILA

A strong-willed herald of causes against injustice, you passionately strive to right the wrongs around you
Which Fantasy/SciFi Character Are You?
Av Mia - 29 mars 2008 20:19

..är inget som jag ägnar mig åt idag, som 30 000 000 hushåll förväntas göra!

För att spara lite på den el vi andvänder...

Men det är ju mitt i Körslaget, som jag måste se lite av, innan vi kanske går ut på krogen. Det är ju första avsnittet vilket jag vill se, så jag kan avgöra om det är något att se fortsättningsvis!


Av Mia - 29 mars 2008 20:12

...börjar ju idag, och jag borde ju, med mitt patriotiska hjärta heja på Agnes kör från Vänersborg. MEN!! Min idol Joakim Cans är ju med, och jag vill ju så gärna att det ska gå bra för honom och hans kör!!

Hur ska det gå??!! Hur ska jag göra??!!

Tur att jag har så mycket att oroa mig för! *L* Snacka om I-landsbekymmer...

Av Mia - 29 mars 2008 20:07

...har jag blivit nu! En stämpel- och scrapmässa i Göteborg har tömt mina konton! Och bara en liten, liten påse är med hem... Jisses vilken dyr hobby jag har! Men kul var det, trots att det var otroligt äckligt mycket folk! Jag ble trött, irriterad och surpstörd! Visst är det kul för arrangörerna, men för mig som besökare var det bara jobbigt!!

Lägger kanske ut en liten bild på vad jag har köpt! För liten lär den bli...*L* 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards