Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Mia - 27 mars 2008 23:22

... har de mest charmiga väskor jag vet. Jag är lycklig ägare av en tack vare väninnan E som gav mig en i födelsedagspresent en gång, samt den fina väskan till mina pumlor!

Nu har jag spanat lite på Riesenthels hemsida och det finns så mycket fint! Bland annat det här:


De har en jättesöt cykelkorg också, men än finns den inte i några färger som jag är så förtjust i. Det kanske kommer!

En del av dem finns hos Inreda och Bluebox.  

Av Mia - 27 mars 2008 23:12

...här är så söt! Den vill jag ha någonstans i mitt hem, jag tror den ger mysigt sken, men var hänger man den så det inte ser FÖR kitchigt ut? Runt spegeln i hallen? Över sängen?

Inte vet jag, men det hade varit ett mindre problem om jag hade fått hem den!!

Finns förstås hos INREDA.

Av Mia - 27 mars 2008 22:39

...har ramlat in på kontot och imorgon är det dags att åka och handla lite grejer! Främst ska jag till Uggleboden, som är vår lapptäckes/quiltaffär här, med så himla mycket fina tyger! Fast, jag ska hålla mig till att köpa vadd, fyllning och enfärgat tyg till baksidor. Tror jag... jag har ju faktiskt 100 kronors rabatt på själva mönstertygerna så det kanske slinker ner någon liten bit i min påse! *L*

Jag har ju sytt som en tok de senaste dagarna! Inte har jag fått färdigt så mycket än, men det är ju tyvärr inte min starka sida. Jag är mer en påbörjare än en avslutare...

Det är iofs svårt när jag inte har allt material hemma. Men nu är jag lite trött på att sy, nu ska jag försöka scrappa istället några dagar framöver!

Om jag hinner! :-)

Jag har gjort alldeles för lite av det den sista tiden!

Av Mia - 27 mars 2008 22:33

...är beställt! Något helt nytt, som jag aldrig testat, och som förstås var beställningsvara. Men det var så fiffigt att jag kunde beställa det HÄR på nätet! Bara att hämta ut på mitt eget lilla systembolag!

Läs bara!

Drostdy-Hof Shiraz/Pinotage är ett kryddigt och solvarmt vin med en lätt rökig ton och doft av mörka bär såsom björnbär, blåbär och plommon. Smaken är medelfylligt len och rund med en generös fruktighet, toner av mörka bär och i avslutningen mörkchoklad. Ett generöst fruktigt vin som fungerar utmärkt till både kyckling, fläsk- och kalvkött men även till en grillad lax. Vinet passar även utmärkt som sällskapsdryck tack vare sin runda karaktär.


 


Få se när det kommer hem till mig, men visst lät det oerhört gott! 3 liter också, så jag hoppas verkligen jag gillar det! *L* 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards