Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Mia - 25 mars 2008 23:24

... är slut för idag, och jag blir knäpp! Jag behöver veta idag, om det är så att det var Rebeccas pappa som ramlade in idag, att hon inte alls är halvsyster till de andra syskonen, och då kan bli tillsammans med Justin? Det borde vara så!!

Hmm, det är verkligen viktiga existentiella frågor jag funderar på och jag vill inte vänta tills nästa vecka för att få svar! Får nog surfa runt lite på nätet imorgon så jag slipper fundera på det då!


Av Mia - 25 mars 2008 11:49

..fallern utanför, och det känns som den har gjort det mer eller mindre sedan vårt lilla oväder förra veckan! Det är alldeles underbart vackert och härligt, det får nog bli en liten promenad för lite snöterapi senare.


Dock saknar jag våren! Det är lite sent med vinterväder i slutet på mars!

Jag syr och syr och syr.... Inget blir riktigt klart, men det är befriande terapi att sy söm efter söm. Lappteknik blir det och man kan undra vad man håller på med... Skär ut bitar, syr ihop, skär sönder dem, och syr ihop på nytt....

När jag testar nya mönster så blir det för det mesta helt galet, jag tänker ju inte längre än näsan räcker och får sprätta lika mycket som jag syr! Haha!
Ja, det är inga problem, Kejsarinnan ligger i fönstret och håller mig sällskap.


Jag ska nog ta en paus nu, en kopp te, maila en vän, surfa lite och slötitta på Hem till gården! Ett fantastiskt program! *asg* Sen tillbaka till symaskinen!

Kanske ett par TREO för huvudvärken som ligger och trycker och har så gjort i flera dagar.... 

Tur att vi har rester från gårdagen att äta, för jag har INGEN alls lust att laga mat, och troligen inte söte sambon heller!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards