Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Mia - 12 mars 2008 17:08

Denna veckan var det BADRUM!

Med förskräckelse insåg jag ju att jag inte kunde fota hela mitt badrum, för det ser ut som en helikopter försökt landa där.

Det fick mig dock att ta tag i att städa upp där idag!


Så jag fotade hyllan med mina, för tillfället, favoritprodukter, som jag behöver ha nära! Precis över badkaret i det här fallet....

 

Av Mia - 12 mars 2008 17:06

...är svår idag.

Till och med så svår att jag inte kunda gå och simma.

Jag får huvudvärk av att vara i simhallen i vanliga fall, men GÅ DIT med huvudvärk var nog att utmana ödet... Det går så där med motionerandet denna vecka, på grund av alla sjukdomstillstånd!

*suckar* 

Av Mia - 12 mars 2008 17:04

...blev det när jag bytte vatten på min tylpanbukett. Den gick av!

Men jag var ju tvungen att ta hand om den, och bristen på små vasar gjorde att jag fick ta en ljusstake... Maken till den har gått sönder så det var ju bra att kunna använda den till något annat!
 


Åh, vad jag älskar tiden när man kan gotta sig i vackra tulpaner!


Av Mia - 12 mars 2008 17:02

...till balkongen blev äntligen klar! Blommorna har stått och väntat på mig i flera dagar...

Men nu så!

 


Vad glad man kan bli av lite blommor! 

Av Mia - 12 mars 2008 11:22

...har en omröstning om vem folk kommer att rösta på i melodifestivalen på lördag.


Till min förtvivlan ser det ut så här just nu:


Sanna Nielsen 23%

Charlotte Perrelli 20%

BWO 10%

Sibel 10%

Christer Sjögren 10%

Rongedal 9%

Amy Diamond 8%

Nordman 5%

Linda Bengtzing 4%

Frida feat. Headline1%


Jag hoppas ju att det här resultatet endast beror på att de som faktiskt kommer att rösta på lördag, inte röstar på Sveriges radios sida.Jag menar, hur kan Christer Sjögren och Siblen ha lika många procent som BWO, och Rongedal alldeles hack i häl....

Och Sanna... jag tycker hon är så tråkig, så tråkig som artist.....Det är då jäkligt synd att inte alla tycker som jag! :-)) Fast jag måste nog erkänna att sedan jag hört låtarna igen, så tycker jag Amys låt är betydligt bättre än jag tyckte första gången jag hörde den.


Moster och väninnan C kommer hit på lördag för melodifestivalparty, och de får INTE rösta från min telefon. Aldrig i livet för de kommer bara rösta på de falsettsjungande bröderna... det går inte från min telefon, de får använda sina egna mobiler, that's it!














Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards