Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Mia - 3 mars 2008 22:05

...stör alltid. Trots att jag har ett så bra schema så känns det allt för ofta som jag jobbar när det händer något roligt.

Personalklubben har nu startat något som de kallar Pysselsektionen. De har tre träffar under våren där de ska träffas för att scrappa och göra kort. 25 personer får plats. Låter ju jättekul, att få komma iväg och träffa likasinnade, få inspiration och prata scrapping och kort.

Grejen är bara den att jag SJÄLVKLART jobbar två av de tre tillfällena! Så det är ju ingen större idé att anmäla sig.... men jag vill, jag vill, jag vill!!
Det är ju inte så att jag kan räkna med att byta heller.

Det blir väl så att det är jag och moster som får fortsätta med våra träffar!

Där serverar vi vin, det gör de nog inte på de andra träffarna....*L*

Av Mia - 3 mars 2008 21:07

Ska jag se något på tv så är det klart att kanalen lägger av! Totalt kolsvart! Är det någon mer som drabbats av det idag!
Shit, jag blir så irriterad!

Av Mia - 3 mars 2008 20:57

...på Cityakuten! Hjälp! Kan det vara så? Eller är det som vanligt TV3 som bryter mitt i en riktig säsong och skapar en egen? Det gillar jag inte!

Och vad ska man se sen på måndagar? Kanske skönt i och för sig, att serierna avslutas en efter en, så jag inte behöver sitta framför tv:n på kvällarna.

Hmmm, låt mig fundera, vad vill jag absolut se på under veckan?
Måndag: Cityakuten

Tosdag: Brothers and sisters

Onsdag: Inget

Torsdag; Kustbevakarna

Helgen: Inget....


Det var visst inte så mycket, så någon mer serie kanske jag kan börja se på i år! :-) 

Av Mia - 3 mars 2008 16:27

...belv mycket trevligare än jag trodde! Det är tydligen att ha lågt ställda förväntningar, då kan det bara bli trevligare!

Underbart god mat, trevliga gäster, och rolig dans-kvällen var räddad!

Det var underbart skönt att vara hemifrån två nätter också och bo på hotell. Lite speciellt var hotellet dock, ägarinnan var väldigt engagerad och personlig i sitt sätt att ta emot en. Rummen var fräscha och ganska nyrenoverade tror jag, men det var ju inte som att bo på ett fint city-hotell precis.


Vi  får väl se när vi har tid och råd att åka iväg nästa gång. En gång i månaden hade varit lagom!

Tyvärr uteblev mina tänkta promenader vid havet, det regnade och var riktigt dåligt väder på fredagen, lördagen hann vi inte och på söndagen hade jag lyckats dra på mig gikten, så det blev att åka bil bara!

Brudbukett och bröllopstårta att beskåda, från helgen!

 


Tårtan var så god, så god. Jordgubbsmousse och vit chokladmousse (tror jag det var), nästan enbart! Det var som balsam för "lilla" magen. Söte sambon vet att jag älskar sånt, så han tog en pinsamt stor bit åt mig! Men det är klart jag smockade i mig den! Nyttiga livet börjar imorgon igen!

 

Av Mia - 3 mars 2008 12:46

...har återvänt! Vi är hemma från vår helg på kusten, med fest och bröllop!

Tillbaka på jobbet, och giktanfall i foten har jag. Det är INTE skönt kan jag meddela de som inte vet om det!
 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards