Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Mia - 28 februari 2008 18:20

Nej då inte jag inte!
Och sur, på min frissa. För andra gången inför ett bröllop ringer de samma dag och sägen att hon har blivit sjuk! Så nu blir det en snabbklippning imorgon, istället för att färga och slinga håret och klippa sig...

Tur att det inte är jag som ska gifta mig! Det hade varit fint det!


Ska springa iväg på gympa, som jag inte alls känner för... Kort till brudparet ska skapas, vi ska packa, fixa med kläderna, greja med någon skojsighet till festen som inte ens är bestämd ännu och se till att katten får någon som kommer till henne. Lägga sig tidigt är viktigt eftersom jag ska gå upp kvart över fem imorgon och köra sambon till jobbet. Jag behöver bilen för att uträtta ärenden under dagen och sedan åker vi direkt när han slutat jobbet imorgon...Pust!  

Tur att vi ska sova på hotell och vila upp oss och partaja i dagarna tre *L* Eller två iaf....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards